مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: توسعه ورزش در مناطق مختلف این استان نیازمند بکارگیری مدیران کارآمد ، دلسوز و متخصص در امور ورزشی است.
کد خبر: ۱۰۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ 09 October 2015
ایوب بهتاج روز جمعه در آیین معارفه رییس جدید اداره ورزش و جوانان خلخال افزود: توسعه ورزش استان در ابعاد همگانی و قهرمانی نیازمند استفاده از ظرفیت مدیران شهرستانی کاربلد در امور ورزشی است.
وی گفت: تغییرات در رده مسوولیتی مدیران شهرستانی ادارات ورزش و جوانان استان نیز با هدف بکارگیری ظرفیت های مختلف افراد برای پیشبرد اهداف ورزش شهرستان ها است.
او از ناصر میرمرسلی رییس جدید اداره ورزش و جوانان خلخال به عنوان مجرب ترین و با سابقه ترین مدیر شهرستانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل یاد کرده و افزود: انتظار می رود حضور میرمرسلی در خلخال منشاء خیر برای این شهرستان شده و با استفاده از تجربیات این مدیر جایگاه ورزش این شهرستان ارتقا یافته و به نقطه اوج برسد.
وی همچنین از تخصیص 10 میلیارد ریال برای اجرای پروژه مجتمع ورزشی جدید خلخال خبرداد و گفت: در صورت تحویل زمین موقوفی از سوی شهرداری خلخال به اداره ورزش و جوانان این شهر عملیات اجرایی این پروژه آغازو در آینده نزدیک خواهد شد.
به گزارش ایرنا ، فرماندار خلخال نیز در این آیین تغییرات در رده های مدیریتی شهرستان را امری عادی در روند اداری خلخال اعلام کرد و گفت: مسوولیت در هر رده و پستی برای همه مسوولان شهرستان موقتی بوده و تغییرات در مسوولیت ادارات خلخال تنها به دلیل
استفاده از ظرفیت کاری و تخصص افراد در پست های مختلف است.
وی با اشاره به نقش ورزش در تامین سلامتی افراد جامعه افزود: توجه به ورزش در جامعه همواره مانع از گسترش آسیب های مختلف اجتماعی در بین جوانان و آینده سازان جامعه شده است.
وی گفت: خلخال سرشار از جوانان سالم ، تندرست ، بانشاط و علاقمند به رشته های مختلف ورزشی است که می توان از این ظرفیت بزرگ جامعه این شهرستان برای پیشبرد اهداف ورزشی در ابعاد قهرمانی و همگانی سود برد.
فرماندار خلخال اظهار کرد: مکان یابی نامناسب برای اجرای سالن های ورزشی در مناطق مختلف این شهرستان در گذشته موجب شده به نحو مطلوبی از مکان های ورزشی استفاده نشود.
وی گفت: کار غیرکارشناسی موجب شده در محلی که نیاز به ایجاد سالن ورزشی نبوده سالن ورزشی که برای آن میلیاردها ریال از منابع ملی هزینه شده احداث و این مکان بلا استفاده بماند.
نظری با بیان اینکه برای ماندگاری تیم خلخال دشت در خلخال تلاش زیادی شد افزود: این تیم منشا غرور و افتخار مردم بوده و برای کسب نتایج بهتر آن در فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم کشور همه مسوولان و مردم خلخال باید تلاش کنند.
در این مراسم با تقدیر از تلاش ناشر رضایی رییس قبلی اداره ورزش و جوانان خلخال سید ناصر میرمرسلی به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد.
شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار