رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تیم های خدمات رسان پلیس راه استان تا ٢٠ اسفند ماه در قالب طرح های زمستانه آماده خدمات رسانی به مردم در محورهای مهم استان کرمانشاه هستند.
کد خبر: ۱۰۸۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ 07 January 2023

کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: به محض اینکه از طرف مدیریت بحران استانداری و اداره کل هواشناسی هشدارهای آب و هوایی را از چند روز گذشته دریافت می کنیم سریعا برنامه عملیاتی ویژه ای را برای آن شرایط تدارک می بینیم.

وی افزود: گردنه ها از ٢٠ آذر ماه تا ٢٠ اسفند ماه تحت پوشش مداوم و شبانه روزی تیم های طرح زمستانی هستند، به این معنی که تیم های طرح زمستانی به همراه سایر دستگاه های امدادی به صورت آماده باش صد در صد در گردنه های سه گانه و مهم بید سرخ، قلاجه و مله ماس مستقر هستند و در طول مدت استقرار (تا ٢٠ اسفند ماه) آماده ارائه خدمات هستند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: در سایر محورهایی که شناسایی کرده و مستعد بارش برف و یا تغییرات جوی، لغزندگی و کولاک هستند آن محورها را از قبل شناسایی کردیم و با جلساتی که با دستگاه های برون سازمانی در استان برگزار کردیم این محورها معرفی شده و درخواست کردیم به محض اینکه هشدارهای تعطیلات آب و هوایی از سازمان هواشناسی دریافت کردند تیم های عملیاتی خود را در ٱن محورها مستقر کنند، راهدارخانه ها هم از طرف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فعال تر و تیم ها درحالت آماده باش قرار می گیرند.

وی گفت: سایر دستگاه های امدادی مثل امداد و نجات،
فوریت های پزشکی، آتش نشانی و سایر دستگاه هایی که می توانند خدمات امدادی را در مواقع لزوم ارائه دهند به صورت آماده باش در می آیند تا بتوانیم در زمانی که بارش ها وجود دارد، علاوه بر گردنه های استان که تحت پوشش مداوم و ٢۴ ساعته هستند سایر راه ها هم که از قبل شناسایی شده و مستعد وقوع خطر، آبگرفتگی، لغزندگی و کولاک هستند تحت پوشش قرار گیرند که تیم هایمان علاوه بر گردنه ها در این مقاطع مستقر می شوند.

دستغیب تاکید کرد: سایر دستگاه های امدادی هم هماهنگ با ما آماده هستند هر خدماتی لازم باشد در کمترین زمان ممکن حاضر بوده و به مردم امداد رسانی می کنند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار