نیروهای منابع طبیعی و مردمی برای اطفا و مهار حریق مجبور به پیمایش ۲۰ کیلومتر از مسیر دستری تا نقطه آسیب دیده به صورت پیاده شدند و سرانجام این حریق شامگاه امروز مهار شد
کد خبر: ۱۰۸۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱ 05 January 2023

به گزارش تابناک مازندران از مهر ، رئیس اداره منابع طبیعی نوشهر - رویان گفت: نیروهای منابع طبیعی و مردمی برای اطفای حریق جنگل های دارنو در شهرستان مجبور شدند ۲۰ کیلومتر پیاده روی داشته باشند.

وحید مشایخ در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع آتش سوزی در دو نقطه جنگلی تحت پوشش در عرصه‌های جنگلی نوشهر و رویان اظهار داشت: دو نقطه از جنگل دارنو از صبح امروز دچار حریق شده بود و براثر این حادثه سه هکتار از عرصه‌ها خسارت دید.

وی موقعیت منطقه دچار حریق را صعب العبور ذکر کرد و گفت: نیروهای منابع طبیعی و مردمی برای اطفا و مهار حریق مجبور به پیمایش ۲۰ کیلومتر از مسیر دستری تا نقطه آسیب دیده به صورت پیاده شدند و سرانجام این حریق شامگاه امروز مهار شد.

وی گفت: سطح آتش سوزی منطقه دارنو سطحی بوده و به چند اصله درخت نیز آسیب وارد شده است.

مشایخ یادآور شد: همچنین شامگاه امروز در حادثه دیگری جنگل‌های منطقه چشمه گردوک نوشهر نیز دچار حریق شد که در این حادثه سطحی از لاشبرگ ها سوخت.

رئیس اداره منابع طبیعی نوشهر - رویان علل بروز حریق را عامل انسانی بیان کرد.

به گزارش مهر، طی روز چهارشنبه مناطقی از عرصه‌های جنگلی استان در شرق و غرب استان در قالب شش فقره حریق دچار خسارت شدند. سطح اولیه بروز خسارت حدود ۲۰ هکتار برآورد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار