مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: تلاش می کنیم با اخذ تسهیلات از بانک ها پیگیری های لازم جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل انجام شود و بخشی از دغدغه رانندگان را رفع کنیم.
کد خبر: ۱۰۸۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸ 18 December 2022

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: این هفته به نام هفته حمل و نقل و راهداری نامگذاری شده و هر ساله این هفته را جشن گرفته و از همکاران و رانندگان تقدیر به عمل می آوریم، بخش خصوصی و مجموعه حمل و نقل و بار مسافر و عمومی، رانندگان و شرکت های حمل و نقل مجموعه ای هستند که به صورت لحظه ای تاثیرات بازار بر این صنف و تاثیر این صنف بر بازار وجود دارد.

وی افزود: مجموعه حمل و نقل در تلاش است بهترین خدمت برای مجموعه تولید و بازار را داشته باشد در صورتی که بازار با مجموعه همراه نیست هنگامی که یک راننده کامیون دار و بخش حمل و نقل می خواهد کاری در حوزه تخصصی خود کاری انجام دهد، ملزم است این کار به نحو احسنت انجام دهد اما از نظر کمیت، کیفیت بازار با حمل و نقل همراه نیست.

وی گفت: اگر چه با پیگیری های انجام شده
برای گرفتن تسهیلات از بانک ها و نوسازی ناوگان و تأمین قطعات تلاش می کنیم اما از آنجا که حجم کم و نیازمندی بالاست نیاز است مسئولین حوزه بازار، بخش های تولیدی از جمله صمت و دستگاه های تولیدی کمک کنند تا بتوانیم مایحتاج این بخش را تامین کنیم.

مدیر کل راهداری و  حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: این بخش حمل و نقل دو گونه خدمات باید بگیرند
یک هزینه شخصی برای خانواده خواهند داشت و دیگری هزینه فرسودگی و استهلاک ماشین آلات است و با یک درآمد باید دو بخش را مدیریت کنند اگر چه درآمدشان با توجه به قراردادها ثابت است، بازار متلاطم است، بنابراین بخشی از ضرر و زیان مجموعه حمل و نقل از این است که به نحوی آزاد و شناور نیستند و مجبورند تا پایان سال کیلومتر و نرخ مصوب را رعایت کنند.

بابه گفته کرمی با تمام توان به دنبال این هستیم برای این افراد حداقل خدماتی را فراهم کنیم و خدمتگذارشان باشیم. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار