جانشین فرمانده انتظامی یزد از کاهش 23 درصدی سرقت ها در این استان در یکسال گذشته خبر داد .
کد خبر: ۱۰۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴ 07 October 2015

به گزارش تابناک یزد،سرهنگ عطاالله احمدی به مناسبت هفته ناجا در بازدید از ایرنا یزد و در جمع رییس و خبرنگاران این خبرگزاری افزود: کاهش سرقت ها در یزد نتیجه آموزش مردم و تعامل آنها با پلیس است.

وی حضور و مشارکت مردم را در بحث تامین امنیت ، تاثیرگذارتر از تمام ارگان های امنیتی ذکر کرد و اظهار داشت:رویکرد جدید ناجا مردمداری و جامعه محوری است .
این مسوول تصریح کرد : هر چه میان پلیس در ابعاد و بخش های مختلف با آحاد مردم رابطه نزدیک تری را داشته باشیم بدون شک بازخورد آن به پلیس و جامعه بر می گردد.
احمدی گفت: قدردانی اصحاب رسانه از عملکرد پلیس هم باعث اقتدار و باعث پیشرفت در خدمت رسانی بیشتر به مردم خواهد شد.
وی امنیت استان یزد را با دیگر استان ها متفاوت برشمرد و اضافه کرد: سهم بسیار زیادی از این امنیت یزد به موضوع و زمینه اعتقادی مردم بر می گردد.
جانشین فرمانده انتظامی یزد گفت: پلیس این استان در حوزه خبری و اطلاع رسانی نیز همه اخبار را با شفافیت کامل در اختیار مردم قرار می دهد و در این مقوله نیز هیچ زمانی قصد و نیت وارونه جلوه دادن حقایق را نداشته و ندارد.
احمدی ، اشرافیت خبرنگاران در حوزه امنیت را چراغ راه و نشان دهنده مسیر حرکت پلیس برشمرد و افزود: بسیاری از سیاست گذاری و روند کاری پلیس از حسن نظر خبرنگاران برگرفته شده است.
جانشین انتظامی استان یزد در ادامه اشاره ای به مسائل و مشکلات ترافیکی
شهر یزد داشت و خاطرنشان کرد: برخی از مسائل ترافیکی شهر یزد مربوط به زیرساخت ها موجود است که با تعاملات صورت گرفته با ادارات این مشکلات نیز در حال برطرف شدن است.
در این دیدار همچنین محمدرضامزیدی معاون اجتماعی انتظامی استان یزد نیز به بیان دیدگاه های خود پیرامون مسائل حوزه ارتباطات و آسیب های اجتماعی پرداخت.
در این دیدار رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی ( مرکز یزد ) در گزارشی به وضعیت و تاریخچه ایرنا ، برنامه ها و فعالیت های خبری این رسانه نظام اشاره کرد.
اسماعیل جهانبخش ضمن تبریک هفته ناجا و قدردانی از خدمات این نیرو در انجام وظایف محواه و حفظ و حراست از نظم و امنیت بر تداوم برنامه ها در خدمت به مردم تاکید کرد .
وی خاطر نشان کرد: ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی و اصلی کشور در بخش های مختلف نسبت به تهیه و پوشش اخبار و گزارشات و ارائه مطالب به مردم فعالیت دارد .
این مسوول از همکاری و فعالیت خوب فرماندهی انتظامی استان یزد در بخش های مختلف تشکر و بر ادامه این همکاری تاکید کرد .
جانشین فرمانده انتظامی استان یزد در معیت معاونت اجتماعی و مسوولان اطلاع رسانی این نیرو از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ( مرکز یزد ) بازدید و از نزدیک در جریان روند کاری این رسانه رسمی نظام قرار گرفتند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار