استاندار خوزستان گفت:باید توزیع متوازن اعتبار را میان شهرهای استان داشته باشیم تا خدمات ملموسی برای توسعه خوستان انجام شود.
کد خبر: ۱۰۷۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴ 15 November 2022

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان ظهر امروز سه شنبه در نشست شورای راهبری مسؤولیت‌های اجتماعی استان خوزستان اظهار کرد: شرکت‌ها، کارخانه‌ها و صنایع متولیان مسئولیت‌های اجتماعی هستند و پس از ابلاغ پروژه اقدام به انجام آن خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌هایی که تاکنون مشخص شده‌اند هر چه سریع‌تر توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به شرکت‌ها و کارخانه‌ها برای اجرا ابلاغ شوند، افزود: باید توزیع متوازن اعتبار را میان شهرهای استان داشته باشیم تا خدمات ملموسی برای توسعه استان انجام شود.

استاندار خوزستان، پیرامون هزینه‌کرد اعتبار برای تکمیل و انجام پروژه‌ها در استان گفت: پروژه‌های مشخص و پراهمیتی برای رفاه حال مردم انتخاب شود تا مشکلات استان را برطرف کنیم.

خلیلیان تاکید کرد: اگر صنایع و شرکت‌ها بخواهند به صورت خودجوش اقدام به انجام پروژه‌ای در قالب مسئولیت‌های اجتماعی کنند از آن استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اعتبار تکمیلی ساخت مسکن در منطقه سپیدار برای خانواده‌های مددجو کمیته امداد که در حال حاضر ساکن مناطقی با بافت فرسوده و پرخطر شهر اهواز است، اختصاص یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار