جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام:
جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۳۰۸ هزار نخ سیگارت قاچاق در استان خبرداد و گفت: با هوشیاری پلیس محموله سیگارت های قاچاق به مقصد نرسید.
کد خبر: ۱۰۷۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵ 15 November 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ حسین نجفی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت افراد سودجو در زمینه قاچاق سیگارت‌های خارجی و حمل، توزیع و دپو آنان به منظور انتقال به استان‌های همجوار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس امنیت اقتصادی پس از انجام اقدامات تخصصی و فنی، رصد و پایش و کنترل محورهای مواصلاتی استان نسبت به توقیف و بازرسی از یک دستگاه خودرو تیزرو موسوم به شوتی که حامل تعداد ۳۰۸ هزار و ۸۰۰ نخ انواع سیگارت خارجی وقاچاق بود، اقدام کردند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه برابرنظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال برآورد شده بیان کرد: در این راستا دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نجفی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با قاچاقچیان و افرادی که برای سودجویی بیشتر اقدام به حمل، نگهداری ودپوی کالای قاچاق می‌کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار