مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از افزایش تعداد پایگاه‌های این جمعیت در ایام سرد سال خبر داد و گفت: سازمان جوانان هلال احمر فعال، قوی و پر کار است.
کد خبر: ۱۰۷۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ 09 November 2022

محمد باقر محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: یکی از حوزه‌های فعال جمعیت هلال احمر سازمان جوانان این جمعیت است که این روز‌ها هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس این سازمان را سپری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه حوزه جوانان بسیار فعال و پرکار است به رده‌های سنی در جمعیت هلال احمر اشاره‌ای داشت و گفت: در حوزه کانون از مهد‌های کودک این تیم‌ها تشکیل شدند و تا زمانی که از دانشگاه فارغ التحصل می‌شوند تحت عنوان کانون‌های دانش آموختگی، دانشجویی، طلاب و کارگری فعالیت می‌کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اعضا این تیم‌ها (جوانان) را حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: آموزش‌های بشر دوستانه در راستای امورات عام المنفعه کار و در فعالیت‌های مرتبط با امداد رسانی است ورود می‌کنند.

وی ادامه داد: این تیم‌ها در زمان بروز حوادث و و بحران‌ها به عنوان نیرو‌های پشتیبان نیرو‌های امدادی در جمع آوری کمک‌ها و هر آنچه که در جهت کمک به مردم به خصوص در بحث حوادث و سوانح است، اقدام می‌کنند، کمک‌های روانی پس از حوادث نیز توسط این مروه‌ها صورت می‌گیرد.

محمدی با اشاره به تدابیر جمعیت هلال احمر هنگام مواجهه با فصل سرما تاکید کرد: طرحی را به عنوان طرح زمستانه داریم که با افزایش موقت در جاده‌ها تلاش می‌کنیم که دسترسی به حوادث سریع‌تر باشد.
در حال حاضر ۱۶ پایگاه ثابت و فعال داریم که حتما در طول زمستان به ۲۳ پایگاه افزایش می‌یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار