اولین پایانکار الکترونیک در شهرداری منطقه ۲ همدان صادر شد.
کد خبر: ۱۰۷۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 06 November 2022

اولین پایانکار الکترونیک در شهرداری منطقه ۲ همدان صادر شد.

 

به گزارش تابناک همدان، حجت کریمی جاوید مدیر منطقه دو ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو تاکید شورای اسلامی شهر و شهردار همدان در خصوص اجرای سیستم یکپارچه شهرداری همدان که در تابستان سال جاری به اجرا درآمد اولین پایانکار ساختمانی به صورت الکترونیکی در شهرداری منطقه دو همدان صادر شد و به ارباب رجوع تحویل گردید.


مدیر منطقه2 با اشاره به صدور اولین پایانکار الکترونیکی ساختمان در این منطقه افزود: اولین پایانکار ساختمانی بصورت سیستمی پس از انطباق طبق فرآیند صدور پروانه در شهرداری صادر گردید .


وی با اشاره به مزایای راه اندازی سیستم یکپارچه شهرداری و به ثمر نشستن این پروژه گفت: با اجرای این پروژه شاهد کاهش زمان صدور گواهی پایانکار، سهولت انجام کار و در نهایت رضایت شهروندان خواهیم بود.


کریمی جاوید با بیان اینکه پاسخ استعلام نقل و انتقال دفتر خانه بصورت غیر حضور صورت می پذیرد تصریح نمود : از 15 آبان ماه سال جاری پاسخ استعلامات دفاتر اسناد رسمی تنها از طریق دفاتر پیشخوان و غیر حضوری صورت می پذیرد و شهروندان می توانند بدون مراجعه به شهرداری جهت اخذ استعلام اقدام نمایند.


مدیر شهرداری منطقه ۲ همدان در ادامه عنوان کرد: کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی در شهرداری ، غیرحضوری شدن فرایند پاسخ نقل و انتقال و شفافیت در هزینه‌های پرداختی، از جمله اهداف طرح شهرسازی الکترونیک است.


در پایان این مقام مسئول در شهرداری همدان یادآور شد شهروندان می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی esup.hamedan.ir از امکانات غیر حضوری شهرداری بهره مند شوند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار