فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در طول ۴۳ سالی که از عمر پربرکت انقلاب می‌گذرد همواره مغلوب نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و همه سیاست‌ها و توطئه هایش خنثی و با سرافکندگی میدان را ترک کرده اند.
کد خبر: ۱۰۷۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲ 04 November 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار با فرمانده و کارکنان یگان ویژه انتظامی استان اظهار داشت: از همان ابتدای پیروزی انقلاب زمانی که دشمنان این مرز و بوم دیدند دستشان از منافع این کشور کوتاه شده است به هر ریسمانی چنگ زده و به هر حربه‌ای متوسل شده اند تا بتوانند این نظام الهی را با شکست روبرو و بازهم بتوانند در آن جولان دهند.

وی ادامه داد: در همین راستا دشمنان از هیچ تلاشی برای دستیابی به مقاصد خود فروگذار نکردند، از تحمیل جنگ نابرابر هشت ساله گرفته تا انواع تحریم‌ها و ترور‌ها را در دستور کار قرار دادند که بتوانند به خیال خام خود نظام و انقلاب اسلامی را تضعیف و اعتقادات مردم را سست کنند.

سردار جاویدان افزود: در سال‌های اخیر نیز سیاستی که از سوی دشمنان قسم خورده این مرزوبوم دنبال شده ایجاد اغتشاش و ناآرامی در کشور به بهانه‌های مختلف بوده است که آخرین نمونه آن در جریان فوت دخترخانمی جوان به راه افتاد، به این امید که بتوانند با ایجاد آشوب و تفرقه و چند دستگی میان اقشار مختلف مردم و مسئولان به اهدافشان دست پیدا کنند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: حمایت‌های همه جانبه سران استکبار از ناآرامی‌های اخیر کشور و هیاهو‌های رسانه‌ای غرب به خوبی نشان داد خود آن‌ها بازی گردانان اصلی این اغتشاشات هستند که حاصل آن وارد آمدن خسارت به اموال عمومی و از آن دردناک‌تر شهادت تعداد زیادی از نیرو‌های خدوم و جان برکف فراجا، سپاه و بسیج بود.

وی گفت: زمانی که آن‌ها از آشوب‌های خیابانی راه به جایی نبردند به تحریک دانشجویان و دانش آموزان اقدام کردند و با بیان برخی موضوعات خلاف واقع، مسبب برخی ناآرامی‌ها در محیط مقدس و پاک مراکز علمی و آموزشی شدند که خوشبختانه در این عرصه هم ناکام ماندند.

سردار جاویدان تصریح کرد: تجریه ۴۳ سال اخیر نشان داده که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار همواره در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی یک بازنده بزرگ بوده است و ضمن خنثی شدن همه توطئه‌ها و سیاست هایش، با سرافکندگی میدان را ترک کرده است که نمونه اخیر و واضح آن در رویداد‌های اخیر مشخص شد.
این مقام عالیرتبه انتظامی در ادامه با تقدیر از تلاش‌ها و جانفشانی‌های ماموران یگان ویژه انتظامی استان در جریان اغتشاشات اخیر، گفت: شما سربازان جان برکف و مجاهدان فی سبیل الله نظام و انقلاب هستید که مخلصانه و با تمام توان برای امنیت شهر و جامعه و مردم خود در میدان حضور پیدا کردید.

وی تصریح کرد: ماموران یگان ویژه بازوان توانمند فراجا هستند که در همه مناسبت‌ها در خط مقدم خدمات رسانی قرار داشته اند و هر کاری به آن‌ها محول شده است به نحو احسن آن را انجام داده و با سربلندی میدان را ترک کرده اند.

سردار جاویدان تصریح کرد: امروز نیرو‌های پلیس خصوصا یگان ویژه به پناهگاهی امن و قابل اعتماد برای مردم تبدیل شده اند و نظام و انقلاب به وجود چنین نیرو‌های مومن و ولایی افتخار می‌کند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، همچنین با اشاره به تمجید رهبر معظم انقلاب از پلیس، گفت: همین لطف معظم له به کارکنان خدوم و زحمتکش پلیس روحیه همه ما را برای خدمتگزاری مضاعف کرده و زمانی که ایشان از پلیس به عنوان مقتدر مظلوم و یا از ماموران انتظامی به عنوان مجاهد فی سبیل الله یاد می‌کنند این برای همه فرماندهان و کارکنان مایه مباهات و افتخار است.

وی در پایان گفت: پلیس به عنوان حافظ امنیت جامعه و ماموران جان برکف یگان ویژه به عنوان سربازان خط مقدم خدمت رسانی به مردم همواره آماده فرمانبرداری از دستورات رهبری و عمل به منویات معظم له بوده اند و با تمام توان برای امنیت و آسایش مردم تلاش خواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار