رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم از اهدای تابلو فرش تصاویری بازسازی شده شهدای قم به خانواده معظم شهیدان خبر داد و گفت: کنگره ملی شهدای قم ۲۶ آبان ماه در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴ 01 November 2022

به گزارش تابناک قم، علی‌اکبر خوش‌گفتار با اشاره به برخی از برنامه‌های ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم ساخت بیش از ۶۰ فیلم مستند از زندگی شهدای استان قم در دست اقدام است.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، همچنین تولید سریال شهید زین الدین، فیلم سینمایی نهرخین، تهیه و تدوین بیش از ۲۰۰ جلد کتاب با موضوع شهدای استان قم، تولید سرود و برنامه‌های فرهنگی متعدد را از جمله برنامه‌های ستاد کنگره ملی شهدای استان قم برشمرد.

خوش‌گفتار افزود: بیش از ۲ هزار جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تهیه و تدارک دیده شده که به بهانه برگزاری کنگره ملی شهدا به این عزیزان اهدا می‌شود.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری ۷ اجلاسیه قبل از برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم گفت: تاکنون اجلاسیه‌های شهدای نهضت جهانی اسلام، بزرگداشت شهدای اصناف و ۱۳۰ شهیده استان قم برگزار شده است و سایر اجلاسیه‌ها نیز تا قبل از برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم برگزار می‌شود.

خوش گفتار با اشاره به انجام بازدید و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای استان قم به بهانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم بیان کرد: در این راستا نهاد‌های مختلف نظامی، فرهنگی، حوزوی، دستگاه‌ها و ادارات و همچنین شخصیت‌ها و مسئولین استانی و ملی پای کار آمدند و در این بازدید‌ها تصاویر بازسازی شده شهدا به صورت تابلو فرش به خانواده‌های معظم شهدا اهدا شد که برای آنان بسیار با ارزش بوده است.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، عنوان کرد: کنگره ملی شهدای استان قم روز پنجشنبه ۲۶ آبان ماه امسال در مسجد مقدس جمکران با حضور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم قم برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم همچنین با اشاره به اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی در استان قم عنوان کرد: این نمایش به بهانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان با همکاری سپاه قم برگزار که با استقبال گسترده قمی‌ها مواجه شد و در مجموع بیش از ۱۳۵ هزار نفر به تماشای این اثر فاخر هنری نشستند که در بخشی از آن رشادت‌های رزمندگان استان قم و همچنین نحوه شهادت شیدان زین الدین نیز بازسازی شد و به تصویر کشیده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار