مدیرعامل شرکت برق ایلام؛
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: استمرار فعالیت خدمات‌رسانی بسیاری از مراکز حیاتی و حساس منوط به تداوم کارکرد صنعت برق است.
کد خبر: ۱۰۷۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ 01 November 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ ولی الله ناصری در حاشیه همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان صنعت برق استان به مناسبت نکو داشت هفته پدافند غیر عامل اظهار داشت: استمرار فعالیت خدمات‌رسانی بسیاری از مراکز حیاتی و حساس منوط به تداوم کارکرد صنعت برق است تا جایی که برق را بعنوان شریان حیاتی  یک کشور می شناسیم که نبض آن با برق می زند.

وی افزود: با توجه به اهمیت بالای صنعت برق در دنیای امروز بشر، لذا برای تداوم فعالیت های ضروری و تسهیل شرایط مدیریت بحرانی نیاز به وجود پدافند غیرعامل است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام گفت: برای ترویج موضوع پدافند غیرعامل در بین کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان اقدامات فرهنگی، برگزاری مانورهای عملیاتی ودور میزی و تست و کنترل مولد های برق اضطراری در دستور کار است.

ناصری در پایان خاطر نشان کرد: اقداماتی چون، مانور های لحظه صفر، تامین سریع برق مراکز حساس که بر اثر تهدیدات دشمن دچار خاموشی شدند مانور های دورمیزی سایبری؛ حضور در برنامه صدا و سیما و اقدامات فرهنگی مانند برگزاری مسابقات، گلگشت و … از موارد برنامه های گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در شرکت می باشد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار