مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام بیان داشت : ۵۰ میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز زیرساخت های فرهنگی و هنری این استان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۰۷۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵ 30 October 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ علی هوشمند بیان کرد: رشد و اختصاص اعتبارات زیرساخت های فرهنگی استان سال جاری در حالی انجام شد که اعتبار برخی از این حوزه ها در سال گذشته صفر بوده است.

وی با اشاره به اختصاص ۱۱ میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری این اداره کل در مرکز استان،  افزود : مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام یکی از مراکز مهم مورد استفاده هنرمندان و اقشار مختلف مردم در طول سال است و این در حالی است که سال گذشته هیچگونه اعتباری به این مرکز اختصاص نیافته بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه ۱۰ میلیارد ریال نیز برای توسعه و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی مهران اختصاص یافته است گفت : اعتبار اختصاص یافته به این مرکز در سال گذشته یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی  مطرح کرد : چهار میلیارد ریال برای تقویت و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری دره شهر اختصاص یافته است.

هوشمند ادامه داد : ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال نیز برای تعمیر ، تجهیز مراکز و مجتمع های فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی در شهرستان های مختلف این استان اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: برای تعمیر ، تجهیز ساختمان های اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار