فرمانده انتظامی نهاوند گفت: فرد معتادی که هفته گذشته در منطقه گل زرد نهاوند بر روی پدر و سه مامور انتظامی اسید پاشیده بود در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 08 October 2015
 فرمانده انتظامی نهاوند گفت: فرد معتادی که هفته گذشته در منطقه گل زرد نهاوند بر روی پدر و سه مامور انتظامی اسید پاشیده بود در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

به گزارش ایرنا؛محسن اقبالیان خاطرنشان کرد: اواخر فصل تابستان ماموران کلانتری 12 منطقه کوثر برای اجرای حکم جلب به همراه شاکی که پدر متهم بوده راهی محل حضور مجرم می شوند.

وی اضافه کرد: پسر شاکی پیش از شکایت پدر در مرجع قضایی به او هشدار داده بود که در صورت شکایت از وی، بر روی اسید می ریزد.

وی توضیح داد: پدر خانواده با بی اعتنایی به تهدید پسر پس از دریافت حکم جلب به همراه سه مامور انتظامی کلانتری 12 برای سپردن فرزند معتاد به دست قانون راهی خانه می شود.

وی بیان کرد: فرد معتاد پس از دیدن پدر به سمت وی حمله ور شده و او نیز از داخل حیات به سمت کوچه فرار کرده و در را محکم می بندد.

وی افزود: جوان اسیدپاش از بالای در بر روی پدر و همراهانش اسید می پاشد که این امر موجب مصدومیت جدی شاکی و یکی از ماموران و همچنین جراحت سطحی دو مامور دیگر می شود.

وی اضافه کرد: هر چهار مجروح به بیمارستان این شهرستان منتقل می شوند ولی به علت وخامت وضعیت یکی از ماموران، او برای ادامه درمان به بیمارستان بعثت شهرهمدان منتقل می شود.

سرهنگ اقبالیان با ذکر اینکه مجرم فاقد سابقه کیفری است اظهار کرد: اسید پاش معتاد از محل جرم متواری شده است ولی پس از تلاش های مستمر محل اختفای وی شناسایی شد.

وی بیان کرد: تیم های عملیاتی برای دستگیری فرد اسید پاش ساعت یک بامداد روز گذشته وارد مخفیگاه وی شده ولی او پیش از ورود ماموران با آغشته کردن لباس ها و وسایل خانه به بنزین اقدام به آتش زدن منزل و خودسوزی می کند.

وی گفت: با توجه به حضور عوامل آتش نشانی و امدادی در صحنه جرم، آتش به سرعت خاموش شده و معتاد اسید پاش به مرکز درمانی منتقل می شود.

وی خاطرنشان کرد: این فرد پیشتر نیز سابقه خودسوزی داشته و اکنون نیز دچار 40 درصد سوختگی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار