رئیس اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی؛
رئیس اداره آموزش، ترویج و مشارکت مردمی اداره کل منابع طبیعی ایلام گفت: تا کنون ۴ هزار و ۲۵۴ نفر همیار طبیعت با هدف گسترش فرهنگ حفاظت از عرصه های طبیعی و ملی در این استان جذب شده است.
کد خبر: ۱۰۷۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ 26 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ مهرداد کهزادیان اظهار داشت: در راستای گسترش فرهنگ منابع طبیعی و نیز بکارگیری توان دوستداران طبیعت اداره آموزش، ترویج و مشارکت مردمی این اداره کل با برگزاری جلسات آموزشی _ ترویجی جهت مجریان و بهره برداران منابع طبیعی، فرهنگیان (دانش آموزان و معلمان) و اساتید دانشگاه های استان نسبت به اجرای صد در صدی تعهدات سال جاری برای ۲۷۷۷ نفر کارت همیار طبیعت صادر گردیده است.

وی یکی از رویکردهای اصلی مدیریت منابع طبیعی را طی یک دهه اخیر، مدیریت مشارکتی منابع طبیعی بیان داشت و افزود: دستیابی به اهداف اصلی سازمان یعنی حفظ، حراست، احیا، توسعه و بهره برداری بدون مشارکت حداکثری مردم معنای واقعی به خود نخواهد گرفت.

رئیس اداره آموزش، ترویج و مشارکت مردمی اداره کل منابع طبیعی ایلام گفت: همیاران طبیعت یکی از مهمترین ظرفیت های موجود در راستای فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و مشارکت داوطلبانه در امر حفاظت از این سرمایه های عظیم هستند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار