مشاور پروژه در این جلسه اعلام کرد تا ۴۰،۵۰ روز دیگر هم هیچ خبری نیست. ما کاور نداریم و امکانات آن چنانی نداریم. فقط پوپولیستی برخورد می‌کنند و می‌خواهند ورزشگاه را تحویل دهند. زمین را ناقص به ما تحویل دادند. موتور خانه نداریم و این زمین در سرما آسیب می‌بیند. بعضی‌ها می‌گویند چرا زمین زرد است.
کد خبر: ۱۰۷۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸ 23 October 2022

ورزشگاه شهید وطنی هنوز نواقصی دارد که رفع نشده‌اند.

به گزارش ایسنا، با وجود افتتاح ورزشگاه شهید وطنی، این ورزشگاه نواقص زیادی دارد که هنوز برطرف نشده است. ناظران بازی‌های ورزشگاه شهید وطنی بارها نسبت به این نواقص ایرادات جدی گرفته‌اند و رفع نشدن این نواقص صدای اعضای باشگاه نساجی را در آورده است.

مجتبی ابراهیمی، معاون باشگاه نساجی در رابطه با وضعیت ورزشگاه شهید وطنی اظهار کرد: ناظران بازی‌ها چند بار به ما تذکر دادند و بسیاری از مشکلات ورزشگاه شهید وطنی را دوباره یادداشت کردند. استان ما فعلا مدیرکل ورزش و جوانان ندارد. چند بار هم به آقای نیکخو گفتیم و چند بار هم با او جلسه گذاشتیم. اگر آن موتورهای گرمایش زمین چمن نصب نشود، مشکلات جدی به وجود می‌آید.

او همچنین عنوان کرد: مشاور پروژه در این جلسه اعلام کرد تا ۴۰،۵۰ روز دیگر هم هیچ خبری نیست. ما کاور نداریم و امکانات آن چنانی نداریم. فقط پوپولیستی برخورد می‌کنند و می‌خواهند ورزشگاه را تحویل دهند. زمین را ناقص به ما تحویل دادند. موتور خانه نداریم و این زمین در سرما آسیب می‌بیند. بعضی‌ها می‌گویند چرا زمین زرد است.

بلاتکلیفی در روند بازسازی و رفع نواقص ورزشگاه مشکلات زیادی را برای این تیم به وجود می‌آورد. این مساله زنگ خطر را برای ورزشگاه شهید وطنی به صدا در آورده است. شاید با ادامه این شرایط تیم نساجی دوباره خانه به دوش شود و در خارج از خانه از حریفانش میزبانی کند. باید دید تکلیف نواقص این ورزشگاه به کجا خواهد رسید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار