مدیر امور دانشجویی دانشگاه ایلام زمان و مهلت ثبت‌نام برای دریافت وام‌های دانشجویی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۷۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ 22 October 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر میراب بالو  با بیان اینکه ثبت نام وام های دانشجویی از ۲۱ مهرماه در پورتال صندوق رفاه دانشجویان به آدرس bp.swf.ir امکان پذیر شده است،بیان  کرد: سامانه دانشجویی برای ثبت تقاضای دانشجویان به منظور دریافت وام تحصیلی، شهریه و مسکن متأهلی فعال شده و تا ۱۶ آذر فعال خواهد بود.

وی افزود : دانشجویان برای ثبت تقاضای وام ضروری می‌توانند از ۲۱ آبان تا ۱۶ آذر اقدام کنند و دانشجویان ورودی جدید و ورودی سال‌های گذشته که برای اولین بار اقدام به ایجاد پرونده یا ثبت مقطع جدید در پورتال دانشجویان می‌کنند صرفاً با ارائه نسخه جدید سند تعهد امکان دریافت وام را خواهند داشت.

وی مطرح کرد: با توجه به جایگزینی وام ضروری رویداد "خرید لوازم کمک آموزشی" به جای رویداد " به تشخیص ریاست صندوق"، دانشجویانی که قبلاً از وام ضروری رویداد تشخیص ریاست صندوق رفاه دانشجویان بهره‌مند شده‌اند امکان استفاده از وام رویداد خرید لوازم کمک آموزشی را ندارند.

 بالو  افزود : پرداخت وام شهریه به دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور که اسامی آنان از سوی این دو نهاد معرفی شده و قبلاً در سامانه بارگذاری شده و پس از انتخاب گزینه شهریه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در پورتال دانشجویی و ثبت درخواست وام توسط دانشجو انجام می‌شود.

وی گفت : همکاران ما در اداره رفاه دانشجویان به طور شبانه‌روزی پاسخگوی دانشجویان بوده و دانشجویان می‌توانند به سایت معاونت دانشجویی به آدرس (https://www.ilam.ac.ir/dep/std) مراجعه کنند و تمام فرم‌ها و اطلاعات مورد نیاز را بازدید کنند.

بالو خاطرنشان کرد :مدیر اداره رفاه (۵۹۲۴۱۴۰۴-۰۸۴) و کارشناسان اداره رفاه (۵۹۲۴۱۴۰۷-۰۸۴) آماده پاسخگویی به دانشجویان هستند./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار