مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام گفت: در شش ماه نخست امسال ۴۱ میلیارد ریال صدقه جمع آوری شده است.
کد خبر: ۱۰۷۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 19 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام بیان داشت: در شش ماه نخست امسال ۴۱ میلیارد ریال صدقه جمع آوری شده است.

وی افزود: از صدقات جمع آوری شده بیش از ۵۰ درصد آن به مبلغ ۲۲ میلیارد ریال در مرز مهران و اربعین حسینی اختصاص دارد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام ۱۶ میلیارد ریال از صدقات جمع آوری شد مربوط به پرداخت الکترونیکی است که از طریق دستگاه های پوز و گوشی های تلفن همراه پرداخت شده است.

وی بیان کرد: تعداد مشترکین ما به روش سنتی در استان ۵۸ هزار نفر بوده است که با توجه به ضرورت استفاده از روشهای الکترونیکی با توجه به مزایای این روشها تاکنون ۶ هزار نفر مشترک یابی صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امام خمینی ادامه داد: صدقات پرداختی مردم نیکوکار در هر حوزه جغرافیایی استان ایلام به همان منطقه و در کوتاه ترین زمان اختصاص می‌یابد.

وی افزود: احداث مسکن برای خانواده های نیازمند، پرداخت هزینه های درمان، تامین بخشی از هزینه های ازدواج فرزندان مددجو، پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان تحت پوشش و کمک هزینه معیشتی به خانواده مددجویان از محل صدقات مردمی است.

مدیرکل کمیته امداد ضمن اشاره به ادامه روش های سنتی ( صندوق صدقات ) در منازل، معابر، فروشگاه ها تاکید کرد: حذف گردش پول نقد و جلوگیری از انتقال آلودگی های ویروسی، حذف مراحل شمارش و انتقال پول به بانک، ارسال فوری پیامک پرداخت برای مشترکان و دریافت آنی صدقات و هزینه آن برای نیازمندان از مزایای پرداخت الکترونیکی صدقات است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار