بمناسبت هفته گرامیداشت فراجا، محمدعلی محمدی فرماندار شهرستان همدان و محمد صادق محبی نظر مدیرعامل شرکت گاز استان همدان طی مراسمی از زحمات و تلاش های فرماندهان و پرسنل خدوم فراجا تقدیر نمودند.
کد خبر: ۱۰۷۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸ 12 October 2022

 

بمناسبت هفته گرامیداشت فراجا، محمدعلی محمدی فرماندار شهرستان همدان و محمد صادق محبی نظر مدیرعامل شرکت گاز استان همدان طی مراسمی از زحمات و تلاش های فرماندهان و پرسنل خدوم فراجا تقدیر نمودند.
تقدیر فرماندار همدان و مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از فرماندهان فراجا
 
به گزارش تابناک همدان، در این مراسم محمد علی محمدی فرماندار همدان ضمن گرامیداشت هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی افزود: تلاش های بی وقفه و شبانه روزی نیروهای انتظامی در استان زمینه ساز رشد و بالندگی است و در مجموعه اتفاقات و حوادث اخیر اهمیت و جایگاه رفیع فراجا بیش از پیش آشکار گردید.
 
رییس شورای تامین همدان ادامه داد: در جریان فتنه و اغتشاشات اخیر فرمایشات مقام معظم رهبری بسیار حکیمانه و مدبرانه بود که معظم له فرمودند جنگ امروز جنگ روایت هاست.
 
اگر این حادثه اخیر فوت دختر جوان هم نبود دشمنان نظام و انقلاب بهانه های دیگری برای گسترش عناد و آتش افروزی در ایران پیاده سازی می کردند.
فرماندار همدان ادامه داد: در دنیای امروز باید در خصوص نقد و انتقاد ظرفیت سازی شود و هنر امروز متدینین و صاحب نظران در جذب حداکثری جوانان و نوجوانان و آشنایی آنها با مبانی نظام و انقلاب است.
 
در ادامه مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: تقارن هفته نیروی انتظامی امسال با مناسبت های مبارکی همچون آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) و نیز هفته وحدت و حلول ماه ربیع الاول حال و هوای دیگری به این مناسبت داده است.
 
محبی نظر ادامه داد:  پرسنل خدوم و فرماندهان عزیز فراجا در همه عرصه های انتظامی، پلیس راهور، یگان امداد و… نوید بخش آرامش و امنیت هستند و مردم قدرشناس همدان تجلی این باور را در تجمع خودجوش هفته قبل در میدان امام خمینی به عرصه ظهور گذاشتند و باهم و یکصدا ندای نیروی انتظامی حمایتت میکنیم را سر دادند.
 
وی  افزود: اتفاقات و اغتشاشات اخیر از دیدگاه فتنه پژوهی تفاوت ها و تمایزات مختلفی با فتنه های سال های ۵۸،۷۸،۸۸ و ۹۸ دارد؛  آن هم میدانگری و هدایتگری فضای مجازی همچون توئیتر و اینستاگرام است که ان شاالله با تدبیر و مدد الهی از این دوران هم با سربلندی عبور خواهیم کرد.
 
در پایان از فرماندهان و پرسنل خدوم فراجا در هفته فراجا با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار