عضو شورای شهر ایلام:
عضو شورای شهر ایلام بر لزوم تعریض خیابان شهدای ایلام تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 06 October 2015

به گزارش تابناک ایلام: عضو شورای شهر ایلام بر لزوم تعریض خیابان شهدای ایلام تاکید کرد.

حجت شاکیان اظهار داشت: تعریض خیابان خیام تا شهدای ایلام یک ضرورت است.

عضو شورای شهر ایلام گفت: با توجه به ترافیک شدیدی که در این خیابان وجود دارد که بخشی از آن به علت فقدان اجرای صحیح کمربند شمالی شهر ایلام است اجرای این طرح یعنی تعریض خیابان ضروری به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: با عنایت به اینکه سال‌های سال است که از تصویب طرح اجرای کمربند شمالی ایلام می‌گذرد اما تاکنون به دلایل زیادی موفق به اجرای این طرح نشده که نیازمند اعتبار ویژه‌ای برای اجرای این طرح است.

این مسئول اضافه کرد: تملک اراضی محور اجرای طرح از دیگر عللی است که تاکنون مانع اجرای این طرح یعنی اجرای کمربند شمالی شده است که باید در نخستین فرصت رفع شود.

شاکیان تصریح کرد: بدون شک با اجرای این طرح مهم بخشی از ترافیک خیابان شهدا تا انقلاب را کاهش می‌دهد بنابراین به واسطه فقدان اجرای آن طرح باید اجرای طرح تعریض به عنوان یک اولویت کاری در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد.

عضو شورای شهر ایلام گفت: در حال حاضر ترافیک شدیدی در این خیابان یعنی خیابان شهدا تا انقلاب وجود ارد که تنها درمان آن در شرایط فعلی تعریض این خیابان است و که باید سازوکار قانونی این طرح اجرایی شود.

وی ادامه داد: باید از مراجع مرتبط در رابطه با قطع درختان و دیگر امورات عمرانی باید مجوزهای قانونی اخذ شود تا صرفا دارای یک خیابان به تنهایی نبوده و دارای خیابانی با روح و نشاط باشیم.

این مسئول اضافه کرد: در کنار تعریض این خیابان نیازمند توسعه فضای سبز و مبلمان شهری مناسبی طراحی و اجرایی شود و انتظار است مردم در این رابطه همکاری لازم را داشته باشند./پ

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار