سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام ؛
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت:با توجه به ضرورت تقویت نظارت بر نظام مدیریتی، اعتبارات، فنی و اجرایی، مدیران براساس عملکرد ماهانه خود و بر مبنای محورهای سه‌گانه شامل تامین منابع اعتباری، نظارت و تحقق اهداف و در قالب پنج شاخص اصلی و ۱۵ زیرشاخص ارزیابی خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸ 26 September 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ امین دوست محمدی  اظهار داشت: با توجه به ضرورت تقویت نظارت بر نظام مدیریتی، اعتبارات، فنی و اجرایی، مدیران براساس عملکرد ماهانه خود و بر مبنای محورهای سه‌گانه شامل تامین منابع اعتباری، نظارت و تحقق اهداف و در قالب پنج شاخص اصلی و ۱۵ زیرشاخص ارزیابی خواهند شد.

وی ادامه داد: ملاحظات قومی، قبیله ای، سیاسی، اجتماعی و ... در این ارزیابی حذف شده و تقویت منابع اعتباری، افزایش پیگیری و نظارت دستگاه های اجرایی بر روند تکمیل پروژه ها و همچنین فراهم شدن زیرساخت های لازم برای رونق اقتصادی و اشتغالزایی استان در عملکرد ارزیابی مدیران لحاظ شده است.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام یادآور شد: تکالیف هدفگذاری شده برای مدیران در سال مالی جاری تحقق رشد اقتصادی ۹.۶ درصد است که مشارکت از طریق جذب منابع مالی و امکانات بخش خصوصی و عمومی از قبیل زمین، تسهیلات و کمک های فنی و اعتباری، نظارت فنی بر طرح های و پروژه های تکلیفی و همچنین نظارت بر تحقق طرح ها و پروژه ها از دیگر محورهای اختصاصی ارزیابی عملکرد مدیران محسوب می شود.

دوست محمدی تاکید کرد: موضوعات محوری در تعیین شاخص‌ها برپایه میزان تحقق جذب منابع بخش عمومی اعم از درآمدهای عمومی مانند مالیات، درآمدهای اختصاصی، واگذاری دارایی سرمایه ای اعم از فروش اموال و دارایی منقول و غیرمنقول مازاد، اخذ تسهیلات خارجی، مشارکت نهادها و بنیادهای انقلاب اسلامی از دیگر شاخصه های ارزیابی مدیران است.

وی پیگیری ظرفیت های قانون بودجه در حوزه مأموریت دستگاه های اجرایی و اخذ تسهیلات بانکی برای تکمیل پروژه ها و میزان تحقق جذب منابع برای طرح های اقتصادی استان از طریق بخش خصوصی شامل سرمایه گذاری، میزان جذب تسهیلات بانکی و میزان جذب کمک های فنی و اعتباری برای طرح های بخش خصوصی را از جمله موارد ارزیابی مدیران بیان کرد.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، برنامه های ملاقات مردمی و پیگیری مطالبات مراجعان، اطلاع رسانی مأموریت ها، ارائه خدمات و پاسخگویی به شکایات و درخواست های مردمی را از جمله شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد مدیران برشمرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار