رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام؛
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: ۵۹ درصد نیروهای فعال در دستگاه های اجرایی این استان بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته زیر ۱۵ سال خدمت دارند.
کد خبر: ۱۰۷۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷ 18 October 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ امین دوست محمدی در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت اظهار داشت: ۳۲ هزار و ۶۱۴ نفر به اشکال رسمی ، پیمانی ، قراردادی و شرکتی در دستگاههای اجرایی استان فعالیت می کنند که ۶۴،۳ درصد را مردان و ۳۵,۷ درصد نیز زنان هستند.

وی افزود: بر اساس قانون باید یک سوم پست ها بلا تصدی باشد که در استان هم اکنون ۸۱ درصد دارای تصدی بوده و ۱۸,۲ درصد فاقد پست هستند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام تاکید کرد: ۷۰ درصد نیروهای در استان رسمی قطعی ، ۱۰ درصد پیمانی ، ۳,۸ درصد قرارداد معین , ۲, ۱۷ درصد شرکتی و ۱۰ درصد نیز به شکل امریه هستند.

دوست محمدی اضافه کرد: ۸۳ ،۹۱ درصد نیروهای دستگاه های اجرایی استان بومی و ۱۶,۹ درصد نیز غیر بومی هستند.

وی در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران در استان گفت: بیشترین تبدیل وضعیت در میان رزمندگان و کمترین نیز مربوط به آزادگان است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام در خصوص میزان خدمت نیروهای دستگاه ها گفت: ۵۹ درصد نیروها زیر ۱۵ سال و ۱۲,۴۶ درصد بالای ۲۶ سال خدمت دارند.

دوست محمدی در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران یادآور شد: با توجه به قانون برنامه تاکنون ۹۹,۷۱ درصد افراد مشمول تبدیل وضعیت شده اند که می توان گفت از یک هزار و ۳۸۵ نفر تاکنون یک هزار و ۳۸۱ نفر تبدیل وضعیت شده و شماره مستخدم دریافت کرده اند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار