فرمانده قرارگاه اربعین حسینی فراجا؛
فرمانده قرارگاه اربعین حسینی فراجا اظهار داشت : روز گذشته مشکلی برای ورود زائران اتباع افغانستانی از مرز شلمچه به کشور عراق رخ داده بود که بلافاصله از طریق رایزنی با فرماندهان ارشد پلیس عراق در منطقه صفر مرزی شلمچه این مشکل حل شد و زائران افغانستانی توانستند به راحتی و بدون کوچکترین مشکل و حادثه ای از مرز عبور کرده و به زیارت بارگاه ملکوتی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مشرف شوند.
کد خبر: ۱۰۶۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ 15 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار محمد شرفی بیان کرد:  رسالت اصلی مرزبانی فراجا توسعه روابط دوستانه با مسئولان امنیتی و انتظامی کشورهای همسایه در چارچوب قوانین بین المللی است و یکی از اقدامات مهم ما در این ایام هم ارتباط دوستانه و به روز با همکاران خود در کشور عراق بود تا تسهیلات لازم برای زائران عزیز را فراهم کنیم.

وی گفت : قرارگاه اربعین حسینی فراجا ۱۵ کمیته تخصصی و ۷ قرارگاه فرعی استانی دارد که از ابتدای شروع راهپیمایی اربعین تا انتهای آن مسئولیت نظم و امنیت زائران را برعهده داشته است.

سرار شرفی خاطرنشان کرد :  فرماندهان مرزبانی به صورت لحظه به لحظه و هوشمندانه مرزهای ششگانه کشور را رصد کرده و وقایع و حوادث را پیش بینی می کنند و اگر در مسیر راهپیمایی زائران مشکلی اتفاق بیفتد بلافاصله به میدان آمده و آن را مدیریت خواهند کرد.

وی مطرح کرد : ماموران فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تا آخرین لحظه ای که زائران از مرز کشور عراق وارد خاک کشور شوند در میدان حضور داشته و آماده خدمتگزاری به این عزیزان هستند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار