کد خبر: ۱۰۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ 06 October 2015
رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از ساماندهی 20 هزار همیار پلیس در این استان خبر داد.
به گزارش تابناک ایلام،سروان ابوالفضل خانجانی بااعلام این خبرگفت: تاکنون بیش از 80 هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی استان بعنوان همیار پلیس شناخته شده اند که از این تعداد 20 هزار نفر بطور رسمی ساماندهی شده اند.
وی اظهار کرد: این دانش اموزان در سه گروه شامل همیاران پلیس (دانش آموزان پایه اول تا ششم ابتدایی)، پلیس یار نوجوان (دانش آموزان پایه هفتم تا نهم) و پلیس یار جوان (دانش آموزان پایه 10 تا 12) ساماندهی شدند.
خانجانی افزود: کارت های شناسایی همیاران پلیس به این افراد تحویل شده و تعدادی از آنان نیز در مناطق شهری و روستایی لباس های مخصوص همیاران پلیس دریافت کرده اند.
رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام یادآور شد: همزمان با هفته نیروی انتظامی از حدود پنج هزار نفر از این افراد در شهرستان های 10 گانه این استان تجلیل می شود.
وی تاکید کرد: 2 هزار نفر نیز بعنوان پلیس مدرسه مشخص شده اند که هنگام ورود و خروج دانش آموزان در خیابان ها و معابر اصلی مستقر و وظیفه کنترل تردد آنها را برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی بر عهده دارند.
سروان خانجانی تجلیل از 100 نفر از فرهنگ یاران و طلایه داران که از میان معلمان انتخاب شده اند را از برنامه های پلیس راهور در هفته نیروی انتظامی اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار