شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه همدان با توسعه سوخت رساني مستمر و به هنگام، خود را درافتخار بزرگترين تجمع سياسي-عبادي شيعيان در اربعين حسيني سهيم مي داند.
کد خبر: ۱۰۶۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ 10 September 2022

شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه همدان با توسعه سوخت رساني مستمر و به هنگام، خود را درافتخار بزرگترين تجمع سياسي-عبادي شيعيان در اربعين حسيني سهيم مي داند.

به گزارش تابناک همدان،  امين روستايي گفت: این منطقه به دليل قرار گرفتن در مسير بزرگراه كربلا تأمين كننده عمده سوخت مورد نياز وسايل نقليه عبوري انتقال زائران حسيني به عتبات عاليات و بالعكس است که سوخت رساني به مجاري عرضه در طول مسير، با قوت و شدت بيشتري ادامه دارد.

وی با اشاره به افزايش محسوس مصرف سوخت در ايام منتهي به اربعين خاطرنشان کرد: اين منطقه با تخصيص 15 باب جايگاه در مسيرهاي رفت و برگشت جهت عرضه نفتگاز آزاد و سه جايگاه ويژه كاروان هاي معين اربعين توانسته است سهمي اندك اما نقشي پررنگ را در تدارك سوخت مورد نياز ايفاء کند.

روستایی به عبور زائران حسيني از بزرگراه كربلا از مسير نواحي مركزي همدان ـ بهار و اسدآباد اشاره كرد و اظهار داشت: از ابتداي هفته جاري با ارسال بيش از 4 ميليون ليتر بنزين علاوه بر شهرهاي استان كردستان، شهرهاي سنقر و كنگاور در استان كرمانشاه، شهرستان چرداول و استان ایلام (مرز ایران و عراق) نيز در پوشش گسترده سوخت رساني منطقه همدان قرار گرفت.

این مقام مسئول یادآور شد: موقعيت خاص استان همدان، اين امكان را بوجود آورده است تا واسط استان هاي مركزي و استان هاي مرزي با ويژگي ها و محدوديت هاي خاص سوخت رساني خود، باشد. لذا تامين بي وقفه سوخت مجاري عرضه بين راهي در شرايط گوناگون به ويژه در چنين مناسبت با عظمتي كه بيشينه تردد وسايط نقليه عبوري را شاهد هستيم از اهميت دو چندان برخوردار بوده و محكي جدي براي سوخت رسانان به حساب مي آيد.

گفتنيست با توجه به حجم عظيم مسافرت زائران هموطن در محورهاي مواصلاتي استان و بزرگراه كربلا به سوي سرزمين عشق و دلدادگي، سرزمين عراق، روند فزاينده مصرف سوخت همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار