رئیس شورای نظام دامپزشکی استان اردبیل گفت: امسال نظارت بر کشتار دام زنده در اردبیل نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷ 05 October 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، محمد فیضی در نشست با خبرنگاران در اردبیل، اظهار داشت: یکی از اهداف مهم اداره کل دامپزشکی استان اردبیل نظارت بر کشتار دام زنده و مراکز عرضه تولیدات دامی است که در این راستا امسال اقدامات بسیار خوبی انجام شده و بازرسی‌های مأموران بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل دامپزشکی استان اردبیل به طور شبانه روزی آماده دریافت شکایت‌های مردمی از نحوه کشتار دام زنده و عرضه محصولات دامی توسط مراکز است، افزود: اداره کل دامپزشکی استان در نظر دارد تا در سریع‌ترین زمان ممکن با متخلفین برخورد کند و دراین زمینه مردم با هیچ گونه مشکلی مواجه نشوند.

رئیس شورای نظام دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر 4 کشتارگاه صنعتی طیور در شهرستان‌های مشگین‌شهر، اردبیل و نمین فعالیت می‌کنند و نظارت همه جانبه بهداشتی در این کشتارگاه‌ها وجود دارد و روزبه‌روز بر این نظارت‌ها وبازرسی‌ها افزوده می‌شود.

فیضی تصریح کرد: همزمان با آغاز ماه محرم نظارت‌های بهداشتی در کشتار دام زنده که در دسته‌جات عزاداری اردبیل اتفاق می‌افتد افزایش می‌یابد و مأموران اداره کل دامپزشکی استان اردبیل نیز به طور شبانه روزی آماده همکاری با افرادی که در ماه محرم دام زنده قربانی می‌کنند است که در این زمینه مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه مواد دامی و گوشتی باید به صورت کاملا بهداشتی و بسته بندی مناسب به مردم ارائه شود، گفت: همشهریان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با اداره کل دامپزشکی استان تماس حاصل کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم جهت برخورد با متخلفان اتخاذ شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار