استاندار مازندران:
یکی از موثرترین واکسن‌های پیشگیری از انحرافات و انحطاطات جامعه، کتاب است؛ هرچند جریانات فکری و شیطانی برای بستر کتاب در حال فعالیت و هزینه می‌باشند تا افکار جامعه را منحرف کنند‌، اما آزادی بیان در کشور ما جریان دارد و اجازه چنین اتفافاتی را نمی‌دهد.
کد خبر: ۱۰۶۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲ 29 August 2022

به گزارش تابناک مازندران پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سید محمود حسینی‌پور در حاشیه بهره‌برداری از کتابخانه شهیدان معلمی در شهرستان جویبار،  یاد و خاطره شهیدان والامقام دولت رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: یکی از ماندگارترین دستاوردهای دولت شهید رجایی علیرغم زمان محدود ۲۸ روزه آن است که به وسعت چند دولت به لحاظ اجتماعی و مردمی اثرگذار بوده است.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های دولت شهید رجایی، نهادینه کردن مردمی‌سازی در حکمرانی اسلامی است؛ لذا امیدوارم همه ما در طول عمر کاری خود، رضای مردم و خداوند متعال را در نظر بگیریم و انقلابی ماندن و تثبیت انقلاب را معیار خود قرار دهیم.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) پایه‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و حکمرانی اسلامی و مردمی‌سازی حکومت اسلامی را در جغرافیای جهان اسلام بنا کردند.

حسینی پور، تصریح کرد: یکی از موثرترین واکسن‌های پیشگیری از انحرافات و انحطاطات جامعه، کتاب است؛ هرچند جریانات فکری و شیطانی برای بستر کتاب در حال فعالیت و هزینه می‌باشند تا افکار جامعه را منحرف کنند‌، اما آزادی بیان در کشور ما جریان دارد و اجازه چنین اتفافاتی را نمی‌دهد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه در جامعه‌ای که کتابخوانی باشد انحراف و انحطاط کاهش پیدا می‌کند و حتما رشد و تعالی محقق خواهد شد؛ اعلام کرد: باید تلاش کنیم فرهنگ کتابخوانی را به انحای مختلف نهادینه کنیم، لذا اقدام حضرت آیت الله معلمی در اهدای زمین جهت احداث این کتابخانه یک خط فکری برای آگاهی جامعه و پیشگیری از اعتیاد جوانان و عقب ماندگی شهرستان می‌باشد، چرا که شهری که جوانانش اهل مطالعه باشند، همیشه پویا است.

استاندار مازندران یادآور شد: استان ما مقصد گردشگری است و از فرهنگ‌های مختلفی در مسیر گردشگری و مقصد گردشگری تحت تاثیر است و فکرها، نگاه‌ها و عقاید فکری مختلفی در مازندران حضور دارند که توسعه کتابخوانی می‌تواند در تقابل با هجمه های فرهنگی قرار گیرد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار