کد خبر: ۱۰۶۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱ 27 August 2022

دبیرستان خیرساز محمد رسول‌الله(ص) شهر ازندریان با هشت میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار، همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار همدان افتتاح شد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر: عملیات اجرایی این دبیرستان با ۱۵۰۰ متر مربع زیربنا از سال ۱۳۹۹ آغاز شد.این دبیرستان به همت خیر مدرسه ساز« حاج کرم رضایی» با هشت میلیارد و ۹۰۰ میلیون اعتبار طی دو سال ساخته شده است و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس نیز هزینه نوسازی آسفالت محوطه مدرسه را تامین کرده است.

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت : به دلیل نیک اندیشی و سرشت پاک مردم در انجام کار خیر، ما خیرین بسیاری در زمینه های متخلف از جمله مدرسه سازی در کشور داریم.

وی تصریح کرد : خیرین مدرسه ساز اولین گروه خیر سازی است که شکل گرفته است و مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به این گروه دارند.

استاندار همدان ساخت مدرسه به عنوان مرکز تربیت نسل آینده را صدقه جاریه دانست و بیان کرد : با توجه به مشکلات اقتصادی، شاید دولت نتواند در برخی بخش ها آنچنان که باید عمل کند اما خیرین با ورود به این بخش ها، خدمات ارزشمندی به کشور ارایه می دهند.

قاسمی فرزاد مطرح کرد: در سراسر کشور هزاران خیر، مدارس بسیاری ساختند و تا آخرین ریال دارایی خود را صرف مدرسه سازی کردند.

استاندار همدان با اشاره به پیگیری ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در سامن، خاطر نشان کرد: ارتقا سیاسی شهر ازندریان به عنوان یکی از مطالبات اساسی مردم، پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیکاری در شهر ازندریان معنا ندارد، افزود : این شهر مردمانی پر تلاش و خیر در همه عرصه ها از جمله اقتصادی و تجاری داشته و امروز ثمره وجود این خیرین را در شهر آباد ازندریان می بینیم.

افتتاح و کلنگ زنی ۱۶۰ پروژه در تاریخ ملایر بی سابقه است.

سلمان اسماعیلی معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، عنوان کرد : ما دولت مردان افتخار می کنیم که پرچم دار راه شهیدان رجایی و باهنر هستیم.

وی  با اشاره به ساخت مدرسه خیر ساز محمد رسول‌الله (ص) ظرف کمتر از دو سال، اظهار کرد : افتتاح و یا کلنگ زنی ۱۶۰ پروژه با اعتبار ۲۲۰۰ میلیارد تومان، در تاریخ ملایر بی سابقه است.

فرماندار ویژه ملایر خبر داد: امروز پروژه هایی با اعتبار حدود ۶۰۰ میلیارد تومان عملیاتی خواهد شد و مابقی پروژه ها نیز در اولین فرصت عملیاتی می‌شود.

اسماعیلی  با بیان اینکه به پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه بزرگ آبرسانی به همدان طی چهار دولت گذشته اشاره و گفت : این پروژه  ظرف شش ماه گذشته بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است و هر چه سریعتر این آب به مردم همدان خواهد رسید.

از تعامل بین دولت و مجلس مردم بیشترین بهره را می برند

احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه شهر ازندریان در استفاده از خیرین متدین و متعهد پیشتاز است، مطرح کرد : در این دوره از مجلس شورای اسلامی تعامل  بین دولت و مجلس بی نظیر است و مردم از این تعامل بیشترین بهره را می برند.

وی با تاکید بر کمک به تقویت و حفظ فضای تعاملی در شهرستان و استان، افزود: محرومیت زدایی و کمک به مناطق مختلف از جمله شهر ازندریان با ۱۵ هزار جمعیت باید در اولویت مجلس شورای اسلامی باشد.

آزادیخواه با تاکید بر اینکه آینده ازندریان امیدوار کننده است ،اضافه کرد :رشد جمعیت در ازندریان دو برابر میانگین کشوری است و مشکل ازدواج و فرزند آوری نداریم.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت اظهار امیدواری کرد و گفت : برای ارتقا سیاسی ازندریان عظم جدی در استان ایجاد شده و پیگیر این مطالبه هستیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار