رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهران:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهران گفت: بنا به دستور ستاد اربعین از هم اکنون تمام اماکن ورزشی در اختیار یگان‌های امدادی و قسمتی جهت اسکان زائرین در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۰۶۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ 25 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ امیر صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهران بیان داشت: زائرین امام حسین(ع) برای پیاده روی اربعین به سمت استان ایلام و به ویژه شهرستان مهران که دروازه اصلی ورود عتبات عالیات است در حال حرکت هستند و ما با یک حجم گسترده از مشتاقان رو به رو خواهیم بود.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان مهران همسو با سایر دستگاه‌های استان و شهرستان در این راه همقدم بوده و از تمام ظرفیت برای پذیرایی و اسکان زائرین استفاده خواهد کرد.

صالحی ادامه داد: بنا به دستور ستاد اربعین از هم اکنون تمام اماکن ورزشی در اختیار یگانهای امدادی و قسمتی جهت اسکان زائرین در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: قسمتی از محوطه زمین خالی ورزشگاه شهرستان مهران جهت فرود بالگردها و استقبال و بدرقه از مسئولین کشوری و لشکری آسفالت شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهران یادآور شد: در این زمینه از ظرفیت کلیه اماکن ورزشی روستاها جهت اسکان اضطراری استفاده کرده و آماده و مهیای پذیرایی از زائرین است.

صالحی در پایان خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان با هماهنگی و بسیج کردن نیروها و امکانات در تمام نواحی بخش ها و روستایی برای ایام اربعین این آمادگی جهت ارائه خدمات به زائرین را خواهد داشت./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار