رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: هم‌یاران پلیس به‌عنوان فرهنگ‌سازان عرصه‌ی ترافیک فعالیتی رضایت‌بخش در کاهش سوانح رانندگی دارند.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 05 October 2015

به گزارش تابناک ایلام: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: هم‌یاران پلیس به‌عنوان فرهنگ‌سازان عرصه‌ی ترافیک فعالیتی رضایت‌بخش در کاهش سوانح رانندگی دارند.

سرهنگ «نورالله خادم»، اظهار کرد: هم‌یاران پلیس همواره نقش مهمی در کاهش تلفات جاده‌ای و تصادفات دارند که باید بیشتر در جامعه این فرهنگ نهادینه شود.

وی با اشاره به این‌که این قشر در جامعه نهادینه‌ شده‌اند و به نام فرهنگ‌سازان عرصه‌ی ترافیک شناخته می‌شوند، خاطرنشان کرد: هم‌یاران پلیس در زمینهٔ نبستن کمربند ایمنی، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، سرعت و سبقت غیرمجاز تذکرات لازم را به والدین و رانندگان می‌دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام تصریح کرد: طی شش‌ماهه ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نیز میزان سوانح رانندگی منجر به فوت در معابر ایلام کاهش‌یافته و این رویداد مدیون تلاش‌های فرهنگی همکاران در پلیس، آموزش‌وپرورش، اصحاب رسانه و ... بوده است که آموزش همه‌ی دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی با مقررات راهنمایی و رانندگی از دیگر برنامه‌های در دست اجرای این پلیس است.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی در جامعه و استفاده صحیح از وسایل نقلیه به‌ویژه موتورسیکلت یکی از مهم‌ترین موارد کاهش تصادف در کشور بوده و ساده‌ترین راه برای کاهش خطرات تهدیدکننده جان موتورسواران استفاده از کلاه ایمنی برای محافظت از سر او در برابر ضربات ناشی از تصادف است./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار