فرماندار شهرستان نیر گفت: تمامی روستاهای شهرستان نیر در حال حاضر از نعمت برق برخوردار شده و از این نعمت استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹ 04 October 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، اکبر صمدی ظهر امروز در مانور تعمیرات پیشگیرانه شرکت توزیع نیروی برق استان در شهرستان نیر با قدردانی از تلاشگران گمنام عرصه صنعت برق اظهار داشت: کار در حوزه برق کار تخصصی است و جانفشانی فعالان این عرصه بر کسی پوشیده نیست.

وی یکی از ضرورت‌های امروز جامعه را آمادگی نیروهای خدمات‌رسان در شرایط بحران برشمرد و افزود: با توجه به اینکه بحران قابل پیش‌بینی نیست باید هر لحظه آمادگی مواجهه با آن را داشته باشیم تا بتوانیم در این مواقع از آمادگی لازم برخوردارر باشیم.

صمدی تصریح کرد: در راستای آمادگی برای بحران مانورهای دوره‌ای در حوزه‌های مختلف از قبیل امداد و نجات در شهرستان با حضور شهرستان‌های معین برگزار می‌شود و در قالب این مانورها آمادگی نیروها ارزیابی شده و برای رفع نقاط ضعف تلاش‌های لازم به کار گرفته می‌شود.

فرماندار شهرستان نیر با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد مدیریت جهادی بیان کرد: برگزاری این مانور مدیریت بحران نیز مدیریتی جهادی است که با حداقل امکانات شاهد حداکثر بهره‌وری هستیم

وی گفت: ارزیابی اکیپ‌ها در انجام سریع و بی‌عیب و نقص کار و تشویق شهرستان‌هایی که در این زمینه بیشترین تعامل و همفکری را دارند می‌تواند در برگزاری هر چه بهتر این مانورها تأثیرگذار باشد و باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

صمدی از برق‌دار شدن تمامی روستاهای شهرستان خبر داد و افزود: تمامی روستاهای شهرستان نیر در حال حاضر از نعمت برق برخوردار هستند و از این نعمت استفاده می‌کنند و با افتتاح دومین نیروگاه بادی استان در این شهرستان ظرفیت‌های خوبی در حوزه تولید برق در نیر وجود دارد.

مانور تعمیرات پیشگیرانه شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با حضور شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مسیر محور دورسونخواجه شهرستان نیر برگزار و توانایی‌ها و آمادگی‌های در این حوزه مورد ارزیابی قرار گرفت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار