اعضای ستاد بحران استان نسبت به صعود به ارتفاعات در سه روز آینده هشدار دادند.
کد خبر: ۱۰۵۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷ 27 July 2022

به گزارش تابناک قم، مدیر کل هواشناسی در این نشست با اشاره به هشدار نارنجی گفت: از  عصر امروز به علت وزش باد در کانون های گرد و غباری، هوای استان غبار الود می شود.

مهران حیدری به بارش های روزهای آینده اشاره کرد و گفت: این بارش از یازدهم تا نوزدهم مرداد، بیشتر در شهرستان کهک و بخش خلجستان خواهد بود.

وی از هم استانی خواست از صعود به ارتفاعات به علت احتمال وقوع سیل ورعد برق در این هشت روز بپرهیزند.

مدیر کل بحران استان هم از ممنوعیت رفت وآمد در مسیر رودخانه در دوران وضعیت نارنجی خبرداد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی هم در حاشیه این نشست از سر گیری واکسیناسیون گسترده را از اقدامات این مرکز برای مقابله با موج هفتم کرونا دانست.

دکتر سیروس محبی سن تزریق واکسن را از5سال به بالا خواند و افزود: 28مرکز جامع سلامت و 89پایگاه سلامت در کنار مرکز تجمعی واکسیناسیون موسی بن جعفر در خیابان کارگر واکسیناسیون را انجام می دهند.

وی فعالیت14مرکز خدمات جامع و59خانه بهداشت در روستا های استان را هم از دیگر اقدامات مرکز بهداشت در واکسیناسیون بیان کرد.

دکتر محبی با اشاره به آغاز برنامه های عزاداری محرم وصفر از شهروندان خواست در این مراسم ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی وبهداشت فردی حاضر شوند.

 وی ازکسانی که علائم بیماری دارند و افراد مسن هم خواست حتی الامکان از حضور در تجمعات و مکانهای عمومیِ سر پوشیده پرهیز کنند.

معاون استاندار هم در این نشست عادی انگاری را عاملی خطرناک در اوج گیری کرونا دانست.

 آقای حاجی زاده از کارکنان دستگاه های اجرایی، به ویژه کارکنان استانداری خواست با هدف الگوسازی برای شهروندن هرچه سریع تر اقدام به تزریق دز یاد آور واکسن کنند.

وی همچنین مسئولان هیئت های مذهبی، ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری را ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و زدن ماسک کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار