مدیرکل ارشاد ایلام در آیین رونمایی از پوستر سوگواره اربعین؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: امروز فراخوان های فیلم، فیلمنامه و عکس موبایل، تئاتر خیابانی، شعر علمدار کربلا و ترسیم عاشقی در حوزه هنرهای تجسمی رونمایی می شود، خدا را شاکریم که محبت اهل بیت(ع) باعث شد تا در کنار هم این برنامه ها انجام شود.
کد خبر: ۱۰۵۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶ 23 July 2022

آیین رونمایی از پوستر سوگواره های فرهنگی و هنری اربعین حسینی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، سازمان بسیج رسانه و حوزه هنری ایلام برگزار شد.

به گزارش تابناک ایلام؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در این آیین، اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی و هنری در سال جاری به برکت رخداد مذهبی، معنوی سترگ و اثرگذار اربعین حسینی به برکت ائمه اطهار(ع) در حوزه معارف دینی و اربعین با ابزار نافذ و اثر گذار هنر برگزار می شود

علی هوشمند با بیان اینکه در استان ایلام افتخار و مدال خدمتگذاری به زوار اربعین حسینی و ائمه اطهار(ع) بر سینه سترگ مردم ایثارگر و ولایتمدار این استان نشسته است، تصریح کرد: مردم استان ایلام در طول سال های گذشته در زمینه خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی در حوزه اسکان، تغذیه و خدمات رسانی به زوار سنگ تمام گذاشته اند.

وی بیان کرد: دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای مختلف در قالب کمیته های مختلف ستاد اربعین حسینی فعالیت های گسترده ای داشته اند و بر این اعتقادیم که حب حسین(ع) جمع کننده و یک دست کننده عشاق است و در این راستا نیز مجموعه های فرهنگی و هنری استان، با همدلی و همراهی سوگواره ویژه فرهنگی و هنری اربعین حسینی را در ۴ موضوع فرهنگی و هنری برگزار می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام یادآور شد: امروز فراخوان های فیلم، فیلمنامه و عکس موبایل، تئاتر خیابانی، شعر علمدار کربلا و ترسیم عاشقی در حوزه هنرهای تجسمی رونمایی می شود، خدا را شاکریم که محبت اهل بیت(ع) باعث شد تا در کنار هم این برنامه ها انجام شود.

هوشمند یادآور شد: به طور قطع همکاری و تعامل دستگاه های فرهنگی و هنری استان، نقطه عطفی در راستای اجرای فعالیت های متنوع فرهنگی و هنری به ویزه در بحث اربعین حسینی و زمینه ساز اثرگذاری هر چه بهتر و بیشتر برنامه ها خواهد بود.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان و مسئول حوزه هنری استان از پوستر سوگواره های فرهنگی و هنری اربعین حسینی رونمایی شد./م

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار