سیاست‌های راهبردی نظام و دولت سیزدهم بر پایه توسعه عدالت اجتماعی
کد خبر: ۱۰۵۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶ 20 July 2022

استاندار: توسعه عدالت اجتماعی، فقرزدایی و کاهش محرومیت، از مبانی اصلی سیاستگذاری‌های نظام و دولت سیزدهم است.

به گزارش تابناک گیلان ؛  استاندار گیلان در جلسه ستاد پشتیبانی و حمایت از گروه‌های جهادی و مردمی گیلان، با تاکید بر اِعمال مدیریت جهادی و انقلابی برای رفع محرومیت‌ها، گفتسیاست‌های راهبردی نظام و دولت سیزدهم بر پایه محرومیت زدایی و گسترش عدالت اجتماعی شکل می‌گیرد که باید با تکیه بر مدیریت جهادی و انقلابی در همه دستگاه‌های اجرایی نهادینه شود.

دکتر اسدالله عباسی، تشکیل کار گروه‌های جهادی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی را خواستار شد و افزود: تعامل و هماهنگی برای اجرای کار‌های جهادی در حوزه‌های مختلف نیاز امروز همه دستگاه هاست و مدیران باید با نگاه تحولی بدور از وعده و حرف، در عمل از ظرفیت‌های موجود برای محرومیت‌زدایی بهره ببرند.

وی با تاکید بر راه‌اندازی سامانه جامع محرومان و خانواده‌های کم برخوردار در بخش‌ها و حوزه‌های گوناگون، خاطرنشان کرد: با شکل‌گیری این سامانه هم میتوان برای حل مشکلات و رفع محرومیت‌ها بهتر برنامه ریزی کرد و هم بر چگونگی انجام وظایف و مسئولیت‌ها نظارت بهینه داشت.

استاندار ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مردم به ویژه در بخش‌های محروم را از مهمترین مطالبات دولت عنوان کرد و با تاکید بر حضور میدانی و اثرگذار مدیران در مناطق محروم جامعه، از آن‌ها خواست از رفتار‌های نمایشی و تبلیغاتی به شدت پرهیز کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست با اشاره به اینکه حمایت از مردم و محرومان یکی از مبانی اصلی انقلاب و بنیانگذار کبیر آن است، گفت: حفظ انقلاب بدون حضور مردم میسر نیست و هرکسی داعیه کار انقلابی برای حفظ انقلاب و نظام دارد باید با مردم و همراه مردم باشد.

سردار محمد عبدالله پور اجرای کار جهادی را سخت و طاقت فرسا خواند و افزود: در کار جهادی باید مقابل دشمن ایستاد و با رفع موانع، توطئه‌ها را نیز خنثی کرد.

وی کار برای خدا را از شروط اصلی فعالیت گروه‌های جهادی دانست و گفت: لذت بخش‌ترین قسمت کار جهادی همین معامله با خداوند است.

سرهنگ ابراهیمی، رئیس بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان هم در این جلسه، بروز و ظهور اراده جهادی را لازمه کار جهادی عنوان کرد و گفت: گروه‌های جهادی فقط با هدف خدمت رسانی بهتر به مردم، به ویژه محرومان گام به میدان گذاشته اند و این در حالی است که برخی مدیران هنوز به باور جهادی نرسیده اند.

در این نشست همچنین برخی نمایندگان گروه‌های جهادی و مردمی با بیان پاره‌ای مشکلات و محدودیت‌ها در مسیر حرکت‌های جهادی این گروه‌ها، نظرات و راهکار‌هایی را برای حل بهینه مشکلات و رفع محرومیت‌ها بیان کردند

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار