مدیرکل راه و شهرسازی ایلام بیان داشت: تا چند روز آینده ۴ کیلومتر دیگر از بزرگراه ایلام- مهران در محدوده روستای بانروشان با اجرای لایه دوم آسفالت به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۰۵۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲ 20 July 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالله بهادری افزود: کیلومتر دیگر نیز بعد از تقاطع روستای چم آب نیز تا اربعین تکمیل و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

 وی گفت: نقاط تکمیل نشده بزرگراه ایلام- مهران تا اربعین تکمیل یا برای عبور اضطراری آماده می‌شوند.

بهادری ادامه داد:  پل کیلومتر ۵۶ منطقه کنجانچم در مسیر رفت این بزرگراه تکمیل و نقاط پر حادثه این منطقه حذف و ۲۰ کیلومتر از آسفالت بزرگراه ایلام مهران نیز اصلاح و مورد روکش مجدد آسفالت قرار می‌گیرد.

وی مطرح کرد:  مسیر اصلی تقاطع غیر همسطح صالح آباد نیز تا اربعین سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و تکمیل کامل این تقاطع تا پایان سال به انجام می‌رسد.

بهادری تصریح کرد:  تونل‌های در حال احداث و تکمیل محور ایلام مهران به علاوه مسیرهای ورودی و خروجی این تونل‌ها برای عبور اضطراری آماده خواهند شد و کار تکمیل این تونل‌ها بعد از ایام ترافیک اربعین ادامه خواهد یافت.

 وی گفت: عمده عملیات اجرایی شش بانده شدن  مسیر مهران تا پایانه برکت و افزودن یک مسیر برای عبور افراد پیاده به انجام رسیده و تلاش خواهد تا اربعین بتوانیم با افزودن دو باند به ۴ باند قبلی این مسیر  زمینه تسهیل تردد خودروهای عمومی و اتوبوس‌ها به این پایانه را تسهیل کنیم./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار