فرماندار مهران:
فرماندار مهران گفت: ۷۴ کیلومتر از جاده ایلام-مهران به صورت چهاربانده برای اربعین آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۱۰۵۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ 17 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ علی عباس شفیعی در جلسه کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین استان ایلام با حضور نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: ۷۴ کیلومتر جاده چهاربانده تا مرز مهران آماده بهره برداری است و در هشت کیلومتر کنجانچم به سمت مهران پیمانکار مشغول به کار است که به شکل اضطراری در ایام اوج اربعین استفاده خواهد شد.

وی تصریح کرد: آبرسانی از شهر مهران تا پایانه که جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری بود با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان به شکل ۱۰۰ در صد انجام شده و برای ۵۳ دستگاه آبسردکن با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در مسیر حرکت زوار و در پارکینگ‌ها زیرساخت‌های لازم انجام شده است.

فرماندار مهران اضافه کرد: در خصوص دسترسی مواکب و مردم به آب، برق و گاز هیچ مشکلی وجود ندارد و تصفیه خانه فاضلاب مهران با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار و ۳۹ درصد پیشرفت در حال انجام است و پست ۳۲ مگاواتی برق با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان به ظرفیت مهران افزوده شده است.

شفیعی عنوان کرد: برای روشنایی مناسب و پایش ۲۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده و ۱۲ کیلومتر انسداد مرزی در ضلع غربی پایانه با ۳۵ میلیارد تومان انجام شده است.

وی گفت: ساختمان قرارگاه اربعین برای استقرار همه دستگاه‌های امنیتی و اجرایی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در حال تکمیل است.

فرماندار مهران اضافه کرد: محصورسازی پارکینگ اربعین، پایش تصویری، ایجاد یک مسجد، ساخت دستشویی، لاین بندی و ایجاد تجهیزات آبسردکن و… با ۶.۵ میلیارد تومان اعتبار انجام شده است.

وی تصریح کرد: به پایانه برکت ۲۴ هکتار اضافه شده است که ظرفیت استقرار ۶ هزار اتوبوس در آن وجود داشته باشد و سیستم صوتی از شهر مهران تا پایانه با اعتبار یک میلیارد تومان راه اندازی شده است.

فرماندار مهران بیان کرد: ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی و اداری، زائرسرا، مدارس، ورزشگاه‌ها و… برای اسکان در ایام اربعین پایش شده و برای رفع نقص و تجهیز آنها برآوردهای لازم انجام شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار