مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: تلاش می‌شود تا فُرسان یا گوش‌بُرها که در منطقه ما علیه رزمندگان اسلام عملیات انجام می دادند، سوژه‌ی اصلی یک فیلم شود.
کد خبر: ۱۰۵۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ 21 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ علی هوشمند در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار کرد: دغدغه ما در خصوص ساخت فیلم با موضوع استان ایلام جدی است و قطعا موضوع این فیلم در حوزه دفاع مقدس خواهد بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در سفر رئیس سازمان سینمایی کشور به استان این مسئله پیگیری و قطعی شد و در این زمینه سوژه های متعددی داریم و به عقیده بنده سوژه فُرسان یا گوش بُرها که در منطقه ما علیه رزمندگان اسلام عملیات انجام می دادند، کمیاب و بی بدیل است، تصریح کرد: طرح اولیه این فیلم در آینده نزدیک نوشته خواهد شد و حتما با هماهنگی حفظ آثار محتوای آن بررسی و ساخته می شود، ضمن اینکه پیش بینی می کنیم که در سال ۱۴۰۲ پیش تولید و تولید این فیلم انجام می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه داد: بخش ویژه دفاع مقدس در جشنواره های فرهنگی و هنری ما پیوست خواهد شد و علاوه بر این اولویت ما در خرید کتاب، با نویسندگان بومی و موضوع دفاع مقدس خواهد بود.

سرهنگ محمدحسین فولادی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این نشست عنوان کرد: موضوع دفاع مقدس مهم ترین مسئله انقلاب اسلامی است و امسال بیش از ۱۲۰ برنامه مهم فرهنگی و هنری را برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: ناهنجاری های اجتماعی و ناکارآمدی دستگاه های اقتصادی به دلیل فاصله گرفتن از ارزش های سال‌های دفاع مقدس است بنابراین فرهنگ سازی با آموزه های دفاع مقدس می تواند صورت بگیرد، از این رو در نظر داریم امسال ۶۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس منتشر شود./ح

 

بیشتر بخوانید

برچسب ها: گوش بُرها ، ساخت فیلم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار