مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به ثبت پیک ۸۱۴ مگاواتی مصرف برق در تابستان امسال، درباره مدیریت مصرف برق طی روز‌های گرم آتی هشدار داد.
کد خبر: ۱۰۵۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵ 19 July 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا محمد مرادی با بیان اینکه پیک مصرف برق در کرمانشاه از ابتدای تابستان امسال تاکنون به میزان ۸۱۴ مگاوات به ثبت رسیده، افزود: این پیک مصرف یکشنبه شب (۲۶ تیر) رقم خورد.

وی ادامه داد: اگرچه هنوز به پیک سال گذشته که ۸۱۵ مگاوات بود نرسیدیم، اما با توجه به در پیش بودن روز‌های گرم در مرداد ماه احتمال افزایش پیک امسال نیز دور از انتظار نیست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه معمولا پیک مصرف برق در اواخر تیرماه تا نیمه مرداد رخ می‌دهد، از همه مشترکین خواست در این مدت صرفه‌جویی در مصرف برق را مد نظر قرار دهند.

مرادی از روز‌های گرمی که تا پایان هفته در کرمانشاه پیش رو داریم نیز یاد کرد و افزود: تقاضا داریم مشترکین خصوصا در ساعات اوج بار که ساعت یازده تا ۱۸ عصر و ۲۰ تا ۲۳ شب است مدیریت مصرف را رعایت کرده و این در ساعات وسایل برقی پرمصرف را تا حد امکان روشن نکنند.

وی خاطرنشان کرد: قرار دادن کولر‌های آبی روی دور کند، تنظیم دمای کولرگازی بین ۲۴ تا ۲۶ درجه، عدم استفاده از وسایل پرمصرف مانند لباسشویی و اتو در ساعت اوج بار از راهکار‌هایی است که به تامین برق پایدار کمک کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه تامین برق پایدار مشترکین خانگی در اولویت است، تاکید کرد: خوشبختانه امسال تا کنون خاموشی برنامه‌ریزی شده در بخش خانگی نداشته ایم و امیدواریم با همراهی مشترکین، پایداری شبکه برق ادامه داشته باشد و تابستان امسال را بدون مشکل و خاموشی پشت سر بگذاریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار