مدیر بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام؛
مدیر بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه گروه‌های جهادی در هر عرصه‌ای برای کمک به مردم پیشقدم بوده‌اند، گفت: این گروه ها برای رفع مشکلات مناطق محروم گام‌های مهمی برداشته اند.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵ 13 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید سلیمانی  در آیین اهدا ۱۰۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان ایلام اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاکنون نقش مهمی در رفع محرومیت‌های مناطق کمتر توسعه یافته، رونق تولید با ایجاد طرح های اشتغالزا و بهبود معیشت خانواده در شهرهای کمتر برخوردار ایفا کرده و استان مرزی ایلام از جمله استان هایی است که تاکنون از این ظرفیت بهره‌مند شده است.

وی افزود: تلاش ها و حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ایلام سبب شد تا ما با مسائل و مشکلات این استان بیشتر آشنا و درصد رفع آنها برآییم.

مدیر بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بیان کرد: با کمک گروه های جهادی و مردمی می توان هیچ منطقه محروم و کم برخورداری در ایلام وجود نداشته باشد و این‌ مهم زمانی اتفاق بیافتد، آن روز عید ما است، می طلبد در این راستا ستاد اجرایی استان با برنامه ریزی این زمینه را فراهم کند.

سلیمانی یادآور شد: مدیریت منظم برگزاری کنگره بزرگ اربعین طی یک ماهه محرم تا اربعین به خوبی نشان می دهد توان مدیریتی جریانات مردمی و حاکمیتی در استان در حدی است که با تکیه بر این توان اقتصادی و اجتماعی مسائل و مشکلات مناطق محروم ایلام حل شود.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان در این راستا نشست هایی را برگزار تا هم بیشتر با نیروهای جهادی و مردمی آشنا و هم خلاها موجود رفع شود، حتی می توان ایلام به عنوان پایلوت کشور معرفی و یک برنامه جامع پیشرفت استانی از طریق گروه های مردمی پیگیری شود.

وی ادامه داد: با شناختی که از شهرستان های ایلام دارم و با توجه به ظرفیت های اقتصادی و هم مرز بودن با کشور عراق، این مهم اتفاق خواهد افتاد چرا که توجه ویژه ای که در ایام اربعین به ایلام می شود امکانات طوری سازماندهی شود که زیرساخت های در استان ایجاد و به حل این مساله کمک شود.

سلیمانی با بیان اینکه تاکنون از ظرفیت گروه های مردمی و جهادی به خوبی استفاده نشده است، افزود: مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان با همکاری دستگاه های متولی این حوزه از جمله سپاه، بسیج و .. می تواند به مسایل و مشکلات مردم ورود و مشکلات موجود را حل کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار