فرماندار شهرستان بهار در بازدید میدانی از روستای خلیل کرد از توابع صالح آباد مطرح کر؛
کد خبر: ۱۰۵۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶ 09 July 2022

فرماندار شهرستان بهار  به همراه عادل عبدالملکی بخشدار و جمعی از نمایندگان ادارات شهرستان، طی سرکشی و بازدید از روستای "خلیل کرد" از توابع بخش صالح آباد، با حضور در مسجد این روستا با ساکنین و اهالی خلیل کرد دیدار کرد.

یه گزارش تابناک همدان، روح اله نباتی فرماندار بهار ضمن اشاره به معروفیت "خلیل کرد" به ممتازی در بیشتر زمینه ها، عنوان داشت: روستای شهید پرور خلیل کرد در منطقه به ممتاز بودن در بیشتر زمینه ها معروف است اما باید بدانیم لازمه تداوم پیشرفت، عمران و آبادی، رفع اختلافات و همبستگی بیش از پیش اهالی روستا میباشد.

وی با اشاره به ایه شریفیه (وَلاَ تَنَازَعُواْ فَتَفْشَلُواْ وَتَذْهَبَ رِيحُكُمْ) تصریح کرد: این وعده خداست و اگر اختلافات جای خود را به وحدت و همبستگی دهد، پیروزی قطعی با شماست و در کار انقلاب در هر جا وحدت و یکپارچگی داشته ایم، در آن زمینه موفق عمل کردیم.

فرماندار بهار بعد از شنیدن مشکلات ساکنین روستا بیان داشت: در سطح روستا سه مدرسه بدلیل اوقافی بودن متروکه هستند که با همت دولت و مدیران شهرستان، بدنبال تخصیص اعتبار و راه اندازی آنها هستیم.

نباتی تصریح کرد: همچنین بودجه ای را برای حل مشکل فضای ورزشی، بعد از مرتفع کردن مشکلات مهم تر اختصاص میدهیم.

در پایان مراسم بخشدار صالح آباد در جمع شورا ، دهیار و اهالی روستا اظهار داشت: یکی از مواردی که از انقلاب اسلامی آموخته ایم، نوکری و خدمت صادقانه برای مردم است و بر خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم که بتوانیم گره ای از مشکلات این منطقه را بگشائیم.

 منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار