امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام افزود: نیاز است که فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در حوزه آسیب‌های اجتماعی، استان ایلام را مورد توجه و حمایت بیشتری قرار دهند.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰ 23 June 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر پنجشنبه در دیدار با اعضای فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی  گفت: فعالیت و تصمیم سازی فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی نقش موثری در برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه بانوان کشور دارند.

وی افزود:  هزینه‌های ناباروری و درمان آن برای زوج‌های جوان به ویژه استان ایلام بسیار سنگین است و لازم است خدمات ویژه ای به این قشر ارایه شود.

امام جمعه ایلام ادامه داد:  یکی از چالش‌های پیش روی جامعه بانوان استان، زنان تحصیلکرده است که انتظار دارند متناسب با توانمندی‌های که دارند از ظرفیت آنان استفاده شود.

وی گفت: در راستای فرزندآوری و جوانی جمعیت، باید تشویق‌ها و ترغیب هوایی برای زوج‌های جوان که تمایل به فرزنداوری دارند تعیین شود.

کرمی تبار مطرح کرد: در صدا و سیما و رسانه‌ها باید به کرامت و منزلت زنان در مقابل عفت زدایی و تبلیغات گسترده دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در جامعه، بیش از گذشته پرداخته شود./ع

بیشتر بخوانید: 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار