آقای نماینده ! برای مردم این سوال پیش آمده : مگر شما با رأی همین مردم به این جایگاه نرسیدی؟ حال چه شده که هر از چند گاهی منتقدین خود را برای ترس از نقد به دادگاه می کشید ؟
کد خبر: ۱۰۵۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶ 22 June 2022

تابناک ایلام، مجتبی کاور :: بدون شک و بر اساس قانون هریک از شهروندان و کسانی که احساس می کنند حقی و یا توهینی به آنها توسط شخص یا اشخاص دیگر صورت گرفته است از طریق محاکم قضایی پیگیرحقوق تضعیف شده خود می شوند تا از حقوق خود در مقابل افراد واشخاص وبراساس قانون دفاع کند و این یک امری کاملا طبیعی و قانونی است و هیچ کسی نمی تواند بر آن ایرادی وارد کند .

اما در برخی موارد وقتی پای مطالبه گری عمومی و پاسخ گویی در میان باشد قضیه تا حدودی متفاوت تراست، چراکه در اینجا قانون این اجازه را داده است که مطالبه گری و پاسخگویی در چارچوب قانون فاقد ایراد است.

این تفسیر بالا مقدمه ای بود بر شکایت بهزاد علیزاده نماینده کنونی مردم فهیم حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی ازخبرنگار تابناک مبنی بر نشر اکاذیب ، تخریب ، توهین و تهمت، که آقای نماینده برای درج مطلبی که نامی از وی برده نشده و بر اساس ذهن و تفسیر خود اقدام به شکایت خبرگزاری تابناک ایلام کرده بود وحال با گذشت چندین ماه از ثبث شکایت و پیگیری های مستمر و مکرر پرونده توسط علیزاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و وکیلشان، رأی منع تعقیب " مجتبی کاور خبرنگار تابناک " صادر شد.

آقای نماینده ! برای مردم این سوال پیش آمده : مگر شما با رأی همین مردم به این جایگاه نرسیدی؟ حال چه شده که هر از چند گاهی منتقدین خود را برای ترس از نقد به دادگاه می کشید ؟

به راستی مگر قرار نشد شانه های شما نردبان ترقی جوانان منطقه باشند حال چه شد که علاوه بر شکایت در دادسرا شکایت تا معاون وزیراز خبرنگار تابناک پیش می برید ؟ اگر قرار بر حاکم بودن و یا نبودن یا نبودن این دادسرا بود که رای صادر می کند نه معاون وزیر!

اما؛اینجانب بعنوان خبرنگار و عضو کوچکی ازخانواده بزرگ مطبوعات که رکن چهارم دموکراسی است، به احترام مردم و به حرمت قلم و آنچه برای مردم می نویسد از حق قانونی خود برای ادامه دعوی گذشت می کنم ولی همچنان مطالبه گر حقوق مردم می مانم!

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
درود بر شما ، انتظار می رود که همیشه بدون ترس و واهمه از کسانی که نمک خوردند و نمکدان شکستند و منافع مردم را فدای منافع فردی خودشان کردند ، در راستای احقاق حقوق مردم گام بردارید و قلم بزنید ‌، مردم بجز شما هیچ ملجأ و پناهگاهی ندارند . از جیغ و داد مفسدان نترسید . با شجاعت و جسارت ، چراغ شفافیت را بر عملکرد سرتاپا مسئله آمیز آقایان بتابانید و آنها را رسوا کنید . تا وقتی در راه منافع مردم‌گام بر می دارید دعای خیر مردم بدرقه راه شماست. در پناه حق موفق و موید باشید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار