علی اصغر اسدی مدیر مسئول این رسانه اظهار داشت :پس از شکایت یکی از نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی از رسانه تابناک به اتهام توهین ،افترا و نشر اکاذیب ،دادستانی براساس قانون نسبت  به احضار خبرنگار و مدیر مسیول این رسانه مبادرت ورزید .
کد خبر: ۱۰۴۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰ 11 June 2022

مدیر مسئول تابناک ایلام گفت:به دنبال شکایت یکی از نمایندگان محترم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از رسانه تابناک ایلام ،دادسرا پس از استماع دفاعیات مدیر مسئول این رسانه ،حکم منع تعقیب این رسانه را صادر کرد .

به گزارش تابناک ایلام ،علی اصغر اسدی مدیر مسئول این رسانه اظهار داشت :پس از شکایت یکی از نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی از رسانه تابناک به اتهام توهین ،افترا و نشر اکاذیب ،دادسرا براساس قانون نسبت  به احضار خبرنگار و مدیر مسیول این رسانه مبادرت ورزید .

علی اصغر اسدی ادامه داد :پس از سیر مراحل قانونی و دفاع از اتهامات وارده ،دادستانی با استماع دفاعیات خبرنگار و اظهارات مدیر مسیول ،قرار منع تعقیب این رسانه را صادر و ابلاغ کرد .

مدیر مسیول تابناک ایلام افزود ؛ دادسرا پس از استماع دفاعیات ،اقدام رسانه در انتشار مطلب مورد ادعای وکیل نماینده محترم مجلس ،مطلب فوق را در چارچوب رسالت خبری قلمداد و آن را مصداق توهین ،افترا و نشر اکاذیب تشخیص نداد و در نهایت قرار منع تعقیب را صادر کرد .

مدیر مسیول تابناک بیان داشت ؛رسالت رسانه بر اساس ماده سه قانون مطبوعات اطلاع رسانی و انتقاد در راستای اصلاح امور و تنویر افکار عمومی است .

وی افزود :بنابراین انتظار می رود مدیران عزیز به جای توسل به ابزار شکایت و کشاندن رسانه ها به دادگاه ،راه تعامل و همراهی را در پیش گیرند چرا که رسانه ها بهترین مشاورین برای آنان محسوب می شوند .

اسدی ادامه داد :یقینا رسالت رسانه انتقاد ،بیان کاستی ها و انتقاد منصفانه در راستای بهبود وضعیت است و مدیران نباید اقدام رسانه ها را در تضاد با خود قلمداد کنند.

وی تصریح کرد :رسانه بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسیولین ظرفیتی مهم برای پیشبرد امور مدیریتی و رفع نواقص و کاستی ها در پیشبرد امور مدیریتی و خدمت رسانی به مردم به حساب می آیند .

اسدی خاطر نشان کرد : ما هیچگونه خصومت و تنشی با مدیران و نمایندگان عزیز نداریم و این عزیزان نباید اقدام رسانه در پرداختن به رسالت خود و انتقاد از برخی رفتارهای خلاف قانون را مخالفت با خود قلمداد کنند .

وی در پایان یادآور شد :در کنار نقد برای اصلاح امور ،آمادگی داریم از طریق همکاری با مدیران ظرفیت رسانه را در بهبود شرایط و کمک به پیشبرد امور به کار ببندیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار