استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام بر لزوم برخورد قاطعانه با ساخت و ساز غیرمجاز در شهر ایلام تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹ 19 June 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام‌نیا  در نشست مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز استان با عنوان این مطلب که شهر هم مانندیک موجود زنده نیازمند رشد و توسعه متوازن است، اظهار داشت: از آنجا که نقشه طرح جامع و تفصیلی را گروهی از متخصصین حوزه شهرسازی تدوین می‌کنند لازم است که همه جوانب در نظر گرفته شود.

وی در ادامه خواستار ساخت و سازهای استاندارد متناسب با مقررات فنی و مهندسی شد و گفت: در این ساخت و سازها بایست مقررات بهداشتی، شهرسازی، معماری و ملاحظات پدافند غیرعامل و مدیریت بحران با دقت اجرا شود و کسی که رعایت نکند به حقوق عامه تجاوز کرده است و بایست با او برخورد جدی کرد.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که در قوانین مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز باید مفاد قانون اجرا شود، تاکید کرد: جان و مال مردم بسته به این موضوع است و در این زمینه قصور در عدم اجرای مقررات فنی و مهندسی می‌تواند جبران ناپذیر باشد.

بهرام نیا با اشاره به اینکه بیشترین سهم برخورد تخلفات ساخت و ساز غیر مجاز مربوط به نظام مهندسی است، اظهار داشت: برای مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز دستگاه‌های متولی و اجرایی با جدیت و قاطعیت هرچه تمام تر وارد شوند.

وی افزود: مجموعه ساخت و سازها در بناها و مبلمان شهری باید نظام مند شوند و در این راستا لازم است نظام مهندسی با جدیت پای کار باشد.

استاندار ایلام در پایان در راستای کاهش انحرافات خواستار جابجایی اعضای کمسیون ماده ۱۰۰ بصورت شهر به شهر شد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار