میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آستانه سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان، روز چهارشنبه در باشگاه کارگران اصفهان دایر شد.
کد خبر: ۱۰۵۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ 15 June 2022

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: این میز با حضور ۵۷ نفر از کارکنان و کارشناسان این اداره کل و حضور معاون توسعه مدیریت و منابع و نماینده تام‌الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دایر شد.

میثم مداحی افزود: کارشناسان مستقر در این میزها در بخش‌های تخصصی پنج اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی، آموزش فنی و حرفه‌ای، بهزیستی و صندوق بازنشستگی کشوری به درخواست‌های مراجعان رسیدگی کردند.

وی ادامه داد: بیشترین مراجعات در باره تنظیم روابط کار و رسیدگی به شکایات بود که در این زمینه قرار شد با افزایش تعداد هیات‌های رسیدگی کننده، مشکلات آنها با شتاب بیشتری پیگیری شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان افزود: همچنین در باره تعاونی‌های مسکن (غیر از تعاونی‌های مسکن مهر)، تصمیم بر این شد تا مشکلات این بخش تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری شود.

وی با اشاره به درخواست برخی از مراجعه کنندگان در باره برقراری یارانه‌ها و اعتراض به دهک‌ها اظهار کرد: با هماهنگی وزارت متبوع مقرر شد این درخواست‌ها در سامانه سامد ثبت و نتیجه پیگیری‌های صورت گرفته به مراجعه کنندگان اعلام شود.

مداحی اضافه کرد: در بخش اشتغال و کارآفرینی نیز سه موسسه کاریابی در محل این میز حضور یافتند و متقاضیان اشتغال بصورت مستقیم به مشاغل مختلف معرفی می‌شوند.‌

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار