فرمانده انتظامی شهرستان سیروان:
فرمانده انتظامی شهرستان سیروان از مصالحه ۸۶ درصدی پرونده‌های ارجاعی به واحد مشاوره و مددکاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ 16 June 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ هــادی گنــدمــی بیان داشت: یکی از اقدامات برجسته و موثر کارشناسان مشاوره و مددکاری در کلانتری ۱۱ مرکزی که خوشبختانه مورد استقبال شهروندان نیز بوده، مصالحه اصحاب دعوی در مراکز انتظامی می‌باشد.

او گفت: امروزه مراکز مشاوره از مصادیق بارز پایگاه‌های فرهنگی در هر جامعه محسوب می‌شوند که آحاد مختلف اجتماعی از این طریق با افراد متخصص و صاحب صلاحیت پیوند برقرار می‌کنند.

سرهنگ گنــدمــی با اشاره به ارائه خدمات با کیفیت مشاوره‌ای در مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری ها، افزود: اگر این خدمات بر اساس روش‌های علمی و نیازسنجی اجتماعی به مردم ارائه شود می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

او تصریح کرد: از ابتدای امسال ۲۲۷ نفر بصورت حضوری و تعداد ۵۸ نفر نیز به صورت غیر حضوری از خدمات مشاوره‌ای در کلانتری شهرستان بهره‌مند شدند.

سرهنگ گندمی اظهار کرد: با جدیت و تلاش‌های مضاعف کارشناس مشاوره و مددکاری این فرماندهی ۸۶ درصد پرونده‌های ارجاعی به دایره مشاوره و مددکاری منجر به مصالحه شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان یادآور شد: خدمات ارائه شده توسط مشاوران و مددکاران اجتماعی در کلانتری‌ها به منظور مصالحه و سازش و کاهش ترددات بین مراکز انتظامی به مقام قضائی انجام می‌شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار