رئیس اداره برق بخش صالح آباد:
رئیس اداره برق بخش صالح آباد گفت: اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق ۱۱ روستای بخش صالح آباد انجام شده و تا پایان امسال ۲ روستای دیگر اصلاح خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۵۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 15 June 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ مهندس محمد محمدی با بیان اینکه اصلاح و بهسازی شبکه برق روستایی در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: ۱۱ روستای ماربره، بانروشان، ریکا، گلان، لیزن، چمن صیدمحمد، گره‌چگا، پا قلعه، سرچم‌لو، بان خشک و سرپیتک از بخش صالح آباد اصلاح و بهسازی شده و پیش‌بینی می‌شود ۲ روستای باقی‌مانده تا پایان امسال اصلاح شوند.

رئیس اداره برق بخش صالح آباد افزود: این طرح با هدف اصلاح فشار ضعیف و متوسط و همچنین روشنایی معابر به منظور رفع نقاط خطر و کاهش تلفات و رفع نقص ضعف ولتاژ صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف سیمی با کابل خودنگهدار تعویض شده است، خاطر نشان کرد: نصب ۱۴۱ دستگاه چراغ روشنایی در معابر جدید، اصلاح و نصب ۶ دستگاه ترانسفورماتور و همچنین جابجایی ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط به منظور رفع نقطه خطر و رفع حریم انجام شده است.

محمدی با بیان اینکه این پروژه‌ها در راستای خدمات بهتر به مشترکین انجام شده است، یاداوری کرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع برق در حوزه احداث، توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق روستایی به مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار