مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام:
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام از بهسازی شبکه برق ۱۱۰ روستای ایلام در طرح بهارستان ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ 12 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ هادی شیرخانی در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های ملی صنعت برق کشور که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: در این طرح ۱۱۰ روستا به نحو مطلوب‌تری برخوردار خواهند شد که امروز از بهسازی برق ۳۹ روستای استان رونمایی شد.

وی بیان داشت: ۳۹ روستای بهسازی شده استان شامل ۲ روستا در ایلام، ۱ روستا در آبدانان، ۶ روستا در بدره ، ۳ روستا در ایلام ایوان ۳، ۳ روستا در چرداول ، ۱ روستا در چوار ، ۴ روستا در دره شهر ، ۷ روستا در دهلران ، ۳ روستا در سیروان ، ۶ روستا در مهران ، ۱ روستا در ملکشاهی و ۲ روستا در هلیلان ۲ روستا است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام تاکید کرد: جابجایی و مقاوم‌سازی پایه‌های برق در معابر روستایی، تامین ولتاژ مطمئن مشترکین روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستاها، اصلاح فرسودگی شبکه برق روستاهای مشمول طرح و توسعه شبکه و تامین برق متقاضیان جدید انشعاب از اهداف طرح بهارستان است که با نگاهی جامع و روستامحور در بازه‌های زمانی مشخص انجام خواهد گرفت.

شیرخانی اضافه کرد: در طرح بهارستان که از سوی شرکت توانیر طراحی شده ، شرکت‌های توزیع برق در یک فرآیند ۵ ساله شبکه برق را بهسازی می‌کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار