فرمانده انتظامی شهرستان ایلام:
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: همکاری و ارتباط موثر و دو جانبه نیرو انتظامی و سازمان زندان‌ها موجب تقویت و پایداری امنیت در جامعه است.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ 19 May 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ قدرت حیدری زاد بیان داشت: امروزه مشارکت در بحث تأمین امنیت و آرامش در سطح جامعه بسیار حائز اهمیت است و با مشارکت و تعامل سازنده می‌توانیم شاهد پایداری امنیت در جامعه باشیم.

او با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت همواره تلاش می‌کند تا این امنیت و آسایش را در جامعه حفظ کند، گفت: همکاری و تعامل سازنده سازمان زندان‌ها با نیروی انتظامی موجب تأمین امنیت پایدار در جامعه می‌شود.

کرمی فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های ایلام نیز تصریح کرد: سازمان زندان‌ها قدردان روحیه جهادی کارکنان انتظامی بوده و ایجاد امنیت نیازمند کار جهادی و تلاش شبانه روزی است که مستلزم هم دلی و هم افزایی همه متولیان برقراری نظم و امنیت در جامعه می‌باشد.

او خدمت به مردم و ارتقاء احساس امنیت را از وظایف مشترک نیروی انتظامی و سازمان زندان‌ها دانست و افزود: امیدواریم با توسعه تعاملات شاهد ارتقاء سطح همکاری‌ها در راستای تحقق اهداف امنیتی و تأمینی با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی باشیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار