: بخش عمده ای از اعتبار مذکور صرف تعریض و بهسازی روستای خشکه دهنه و جلال آباد در بخش مرکزی و همچنین تعریض ، بهسازی و اجرای بلوار ورودی طرح ساحلی صدف سیبلی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰ 04 March 2015
به گزارش تابناک گیلان،معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا از اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار به روستاهای مرزی این شهرستان خبر داد .

 وحید پورحضرت روز چهارشنبه در حضور جمعی از مسوولان محلی در محل فرمانداری این شهرستان گفت : این اعتبار با عنایت استاندار گیلان به روستاهای مرزی این شهرستان اختصاص یافته است.

وی با تحسین توجه دولت به روستاهای مرزنشین افزود : بخش عمده ای از اعتبار مذکور صرف تعریض و بهسازی روستای خشکه دهنه و جلال آباد در بخش مرکزی و همچنین تعریض ، بهسازی و اجرای بلوار ورودی طرح ساحلی صدف سیبلی خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا در ادامه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی گفت : جنگل ، مرتع و در کل منابع طبیعی به عنوان یکی از ذخایر طبیعی کشور ما محسوب می شود که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در حفاظت و حراست از این منابع باید کوشا باشیم ، ادامه داد : حفاظت و حراست از منابع طبیعی در بعد سازمانی بر عهده سازمان جنگل ها و مراتع کشور می باشد ولی همه ما بر این امر واقف هستیم که این یک مساله سازمانی نیست بلکه همه مردم در کنار سایر ارگان ها در امر نگهداری از مراتع باید سهیم باشند.

پورحضرت با بیان اینکه هفته منابع طبیعی و روز درختکاری فرصتی برای نهادینه کردن فرهنگ کاشت درخت است ، افزود : در طول هفته منابع طبیعی پنج هزار اصله نهال در سطح شهرستان آستارا توزیع و کاشت می شود.

 40 هزار هکتار از مساحت شهرستان آستارا را مناطق جنگلی تشکیل می دهد که در آن انواع گونه های جنگلی از قبیل بلوط ، راش ، توسکا ، ممرز ، نمدار ، ملج ، لیلکی ، انجیلی ، آزاد ، افرا ، گردو ، لرگ ، خرمندی ، داغداغان ، شیردار ، گیلاس وحشی ، فندق ، شمشاد جنگلی ، شب خسب ، ون و بارانک وجود دارد . 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار